frøya Skrevet 10. mars 2013 Share Skrevet 10. mars 2013 Er det fler fruer enn meg som har tenkt seg dit og faktisk dukker opp der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tine Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 11. mars 2013 Hei! Syns dette er utrolig spennende og er så langt i fra fraværende. Lørdag den 16 høres ut som en fin dato. Skal vi si kl 20 eller 21? så håper jeg så mange som mulig kommer. Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas64 Skrevet 11. mars 2013 Share Skrevet 11. mars 2013 Passer bedre den 23 mars for vår del man skal gjøre hva jeg kan for å få det til. Tror kanskje det skal bli vanskelig å få min kone til å bære ankelkjede men vi treffer vel spennende mennesker allikevell. Om ikke så får vi sikkert en hyggelig tur i baren. Oslo Plaza har en fin bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 12. mars 2013 Share Skrevet 12. mars 2013 Vi tar da en tur dit den 16 mellom klokken 20 og 21 så får vi se hva som skjer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørkhudet Skrevet 12. mars 2013 Share Skrevet 12. mars 2013 jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manndom Skrevet 14. mars 2013 Share Skrevet 14. mars 2013 Typisk at når det endelig dukker opp en dato, har jeg ikke mulighet. Skal på Latter den kvelden. Gleder meg til det selvsagt, men mye vil ha mer! :-) Ønsker dere lykke til, og satser på at jeg får det til neste gang. Kanskje det dukker opp et referat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 15. mars 2013 Share Skrevet 15. mars 2013 Skybaren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 16. mars 2013 Share Skrevet 16. mars 2013 Gleder oss til i kveld:) Håper det dukker opp noen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Breeder50 Skrevet 16. mars 2013 Share Skrevet 16. mars 2013 Dette er ett kjempebra initiativ hvor man kan stikke innom og føle litt på spenningen. Håper de som tar en tur dit i kveld sier litt om hvordan det gikk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 16. mars 2013 Share Skrevet 16. mars 2013 Er det fult i skybaren, 34etg, så er vi nede på den Irske puben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 16. mars 2013 Share Skrevet 16. mars 2013 Litt for åpent å lyst her til å snuske i krokene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drammensmann Skrevet 17. mars 2013 Share Skrevet 17. mars 2013 Skjedde det noe spennende ? Noen som har noe å fortelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 17. mars 2013 Share Skrevet 17. mars 2013 Var kansje ikke den beste plassen for ett treff. Men det ble en deilig natt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sexelsker Skrevet 23. mars 2013 Share Skrevet 23. mars 2013 Hei er det noen som skal dit i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianViking Skrevet 23. mars 2013 Share Skrevet 23. mars 2013 I dag kan jeg, så hvis det er noen som skal er det bare å rope ut..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 23. mars 2013 Share Skrevet 23. mars 2013 Hvis noen vil møtes i Drammen et sted så er det bare å si fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinsdalen Skrevet 5. april 2013 Share Skrevet 5. april 2013 Noen som skal på Plaza i morgen kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusols Skrevet 9. mai 2013 Share Skrevet 9. mai 2013 Noen som har tenkt seg å besøke en hotellbar 18. Mai? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusols Skrevet 9. mai 2013 Share Skrevet 9. mai 2013 Enten Plaza, men Radisson Scandinavia er bedre :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 9. mai 2013 Share Skrevet 9. mai 2013 Har lyst å møtes i en bar i oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusols Skrevet 9. mai 2013 Share Skrevet 9. mai 2013 Hei. Jeg foreslår at de som har lyst besøker baren på toppen av Radisson hotellet på Holberg Plass i Oslo 18. Mai. Det blir spennende å komme dit, se seg rundt og kanskje ikke vite om det er noen av "oss" der og hvem det i såfall er. ( med mindre de har ankelkjede på seg som et kjennemerke) da er det bare å flørte i vei og sansynligheten at de man snakker med er der av samme grunn vil jo absolutt være tilstede..... Kanskje vi ses der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas64 Skrevet 17. mai 2013 Share Skrevet 17. mai 2013 Jeg og min kone reiser til Oslo fredag eller lørdag. Vi kan eventuelt avtale å dra på samme bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_x Skrevet 17. mai 2013 Share Skrevet 17. mai 2013 Dette høres spennende ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusols Skrevet 18. mai 2013 Share Skrevet 18. mai 2013 Skal vi si på baren på toppen av SAS hotellet sånn etter kl 22.00 engang? Så får vi finne ut hvemsom er hvem :-) Radisson Scandinavia heter visst hotellet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 25. mai 2013 Share Skrevet 25. mai 2013 Noen som skal ut i Oslo i kveld da? Frøya skal på byen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.