Gå til innhold

Ydmyket av min hotwife spenol


Gjest Dykker80

Anbefalte innlegg

Gjest Dykker80

Hei igjen jeg vil gjerne dele en historie til som hendte nå nylig på onsdag. Jeg vil også få si at jeg kommer til og skrive ned fortløpende alle hendelser ned i tråden ydmykelse.

 

Spenol og jeg har pratet litt sammen med en annen dominant bull...la oss kalle ham "Petter"

Så på onsdag får jeg beskjed om at Spenol får besøk av Petter mens jeg er hjemme i skien og Spenol i Kristiansand.

 

Og jeg har nå gått med kyskhetsbelte på siden mandag. Men Spenol sier de bare skal ta seg en kp kaffe og bli litt bedre kjent også forteller hun meg at hun skal sette på skype så vi kan prate alle 3 sammen.

Så litt rundt 8 tiden på kvelden kommer "Petter" inn til Spenol. Jeg er veldig spent her jeg sitter på andre siden av skype og ser de sitter der sammen og prater :)

Først går det i løst prat mellom Spenol og "Petter" men så går det fort over til bdsm og cuckolding. Og Spenol begynner og vise frem grisebilder av seg selv til "Petter"

 

Og er så ydmykende og samtidig utrolig opphissende at hun gjør det og jeg ser at "Petter" blir kåt og opphisset der han sitter og knar seg mellom bena og jeg ser pikken hans vokse på cam.

"Petter" Forteller også hvor flott og deilig Spenol er og begynner og kna litt på puppene til Spenol mens hun ynker seg. Øynene mine detter nesten ut her mens jeg kjenner at jeg blir rød i ansiktet. Spenol flirer av meg og sier til "Petter" se på den kåte tøsa der. Og begge ler av meg.

 

 

Så tar Spenol og viser frem bildene fra forrige helg og ydmyker meg ved og vise frem de ynkelige bildene av meg hvor jeg blir munnknullet og sprutet ned av sperm, jeg blir så flau når hun blottlegger meg slik.

"Petter" blir bare enda mer kåt og begynner og klå på puppene til Spenol igjen og masserer brystvortene hennes. Spenol beundrer den harde pikken til "Petter" nå og begynner og kna på utsiden av buksen til "Petter" Jeg ynker og klynker av kåtskap her jeg sitter og ser på dem, kjenner at jeg skammer meg litt over at jeg blir så jævelig kåt av og se på de. Mens det sprenger i pikk buret her. Har så fryktelig lyst til og runke!!

 

Spenol elsker og erte og pirre meg når pikken min er i buret og nå er hun blitt så kåt av pikken til "Petter" at hun knepper opp buksa og tar frem den stive harde pikken hans.

Jeg gisper av kåthet og ydmykelse her jeg sitter...det renner precum fra pikken min her.

Så utbryter Spenol strengt til meg at jeg skal hente ball gagen for hun vil ikke høre sutringen min. Jeg tør ikke annet enn og gjøre som hun sier og henter den, innen jeg har kommet tilbake ligger hun på huk i sofaen og suger den deilige stive pikken til "Petter"

Jeg setter på meg gagen og sitter og ser på at min deilige sexy hotwife Spenol suger pikken til "Petter" jeg hører han stønner der han sitter med pikken i munnen hennes og det gjør meg sprø her jeg sitter, klatrer snart på veggen av kåtskap her.

 

Samtidig ser jeg hendene til "Petter" tafse på hele kroppen til Spenol.

Nå runker og suger hun ham samtidig og jeg ser på "Petter" at det er ikke lenge før han kommer...plutselig hører jeg ham stønne høyt og han spruter munnen til Spenol full av deilig sperm. Jeg skjelver av kåtskap her.

Spenol smiler fornøyd og kikker mot meg mens hun gaper høyt for og vise frem all spermen hun har i munn før hun svelger hver dråpe og forteller at dette skulle du egentlig slikket opp din kåte tøs. Jeg nikker ydmykt og rød som en tomat der jeg sitter.

 

Så logger hun av fra Skype og sier hun skal si hadet til "Petter"

 

Jeg sitter igjen alene sprø av kåtskap og buret står rett frem her, verker i pikken min etter opplevelsen og ydmykelsen fra min deilige sexy hotwife :)

 

Nå har jeg fått vite at "Petter" kommer på besøk til oss på lørdag igjen :) Så da regner jeg med at det kommer en ny historie til her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...