Gå til innhold

Straffet og ydmyket av Spenol


Gjest Dykker80

Anbefalte innlegg

Gjest Dykker80

Hei til dere alle sammen der ute :)

Jeg hadde ei fantastisk og ydmykende opplevelse forrige helg da jeg ble straffet og ydmyket på det verste av min kjære.

 

Det var lørdags kveld og fruen mottar en tlf fra en venn, han lurte på om han kunne komme på en kp kaffe.

Så litt senere før vennen hennes kommer sier kjæresten min at jeg skal gå inn på soverommet og legge meg ned på sengen naken.

Der ligger jeg naken med pikken låst fast i bur og hun binder meg fast i sengen samtidig som hun setter et stearinlys på magen min så jeg skal ligge helt rolig.

Så setter hun bind for øynene mine og kles klyper på brystvortene mine.

 

Så går hun ut og jeg må ligge der ynkelig som jeg er og uvitende når vennen til kjæresten kommer.

Er en utrolig opplevelse og ligge der og ikke kunne se noenting, bare lytte og prøve og få med seg hva som skjer, hjerte slagene slår fortere...du begynner og bli litt nervøs for du aner ikke hva som kommer.

 

Etter en stund hører jeg han kommer inn, kjæresten kommer inn til meg og forteller at jeg skal holde kjeft for de skal ta seg en kp kaffe og skravle litt. Jeg nikker ydmykt mot kjæresten min.

 

Først etter litt over en halvtime så kommer de inn...det føltes egentlig som en hel evighet. For i den halvtimen de var i stua så hørte jeg masse latter og at de pratet om forskjellige ting.

 

Jeg har heller aldri sett denne vennen til kjæresten før og det er ekstra flaut at han får se meg ligge slik.

Både kjæresten og han andre ler av meg og han sier hvor tøsete og ynkelig jeg er som ligger der.

Jeg blir rød som en tomat.

Hele tiden flirer de av meg de prater nedsettende om meg.

 

Så plutselig kjenner jeg en pisk...tror det er ridepisken de bruker på meg..den slår over lårene mine og føttene mine. De koser seg og tar masse bilder mens de lager pene røde merker på meg fra pisken og de bytter på og piske meg.

Han står også over meg og slår borti pungen min og brystvortene mine som er veldig ømme og såre nå.

Jeg klynker og ynker meg nå..

 

Men det jeg ikke visste var at da de kom inn så satte de opp en pc og satte meg på cam på nakenprat så alle kunne se at jeg ble straffet.

 

Så merker jeg at vennen til kjæresten knepper opp buksa. Kjæresten min spør meg strengt hva det er lyden av. Og jeg svarer ydmykt at jeg tror han tar pikken sin ut.

Helt riktig svarer hun...Så spør hun meg om jeg vet hva jeg skal si da..jeg rødmer og blir så sykt flau og svarer det tør jeg ikke si svarer jeg...pang sier det og jeg får et hardt slag med ride pisken så det brenner i låret. Feil svar sier hun..jeg svarer tilbake med skjelvende stemme at jeg vil ha kuken hans i munnen min.

 

Helt riktig svarer hun mens hun flirer. Men først skal jeg smake og suge ham litt stiv først sier hun.

Fy søren så ydmykende og ligge der og høre kjæresten ta pikken hans i munnen, jeg hører munnen hennes og hører stønnene fra dem begge.

Det verker i buret til pikken nå.

 

Så hører jeg at hun slutter og jeg hører han kommer nærmere meg og så får jeg en pikk presset langt ned i halsen, han munnknuller meg mens kjæresten nyter synet og tar bilder.

Så litt etter på bøyer hun seg over meg og suger pikken hans rett over ansiktet mitt mens hun av og til lar spytt renne ned i munnen min og ansiktet mitt.

 

Så etter en tid sier kjæresten at nå har jeg kansje ventet lenge nok på spermen hans..jeg blir rød som en tomat og vet ikke hva jeg skal si..hun spør meg hva jeg skal svare da..jeg tør ikke annet enn og svare på tanken på hva som skjedde sist jeg ikke svarte. Så jeg svarer tilbake at jeg har så lyst på spermen hans.

 

Hun flirer og forteller meg hvor tøsete jeg er.

Så hører jeg at han begynner og runke over ansiktet mitt mens han avogtil dypper pikken i munnen min.

Rett før han spruter tar kjæresten et hardt tak i munnen min så jeg gaper høyt opp. Han spruter masse sperm og treffer nesten med hver eneste dråpe i munnen min, jeg må svelge unna et par ganger for og få puste mens han står og rister de siste dråpene med sperm ned i munnen min.

Så sier han hva svarer vi da? Jeg svarer tusen takk tilbake for at du ga meg pikk.

 

Nå ligger jeg der rød som en tomat, flau og ydmyket å forslått.

Kjæresten kommer bort og kysser meg ømt og forteller meg at jeg har vært flink.

Jeg merker med engang at jeg blir litt stolt når hun sier det.

Jeg ligger igjen med noen herlige opplevelser som min deilige hotwife og domina har gitt meg. Jeg vet veldig godt at jeg bare er under opplæring og at jeg fremdeles trenger mye mer opplæring i hva det vil si og være slaven hennes og cucken hennes. Jeg merker for hver gang vi leker så får jeg bare mer og mer respekt for henne og det er en så utrolig deilig følelse og krype for henne og tilfredstille hennes nytelser å krav.

 

Helt tilslutt så følger hun vennen sin ut og sier hadet til ham og kommer tilbake til meg og binder meg opp og viser meg alle bildene de tok :)

 

 

Håper dere dette fallt i smak for dere alle

Mvh cucken til Spenol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...