Gå til innhold

befruktning


Gjest asiankonechat

Anbefalte innlegg

For meg ville dette være den totale ydmykelse, at min hustru ikke engang tillater meg å være far for 'våre' barn. Den virkelig ultimate ydmykelse ville være om hun lot seg befrukte av en neger, evt. at han sprutet i henne ved et 'uhell'. Selv om det tenner meg vilt å fantasere om at min hustru blir knullet sanseløs av en diger svart kuk, så ville det blitt for mye for meg dersom hun fikk karamell-unger ni måneder senere. Hvite, norske barn med gode gener hadde vært noe annet.

 

Det er også deilig å tenke på at en eller flere Bulls sprutet sæden sin på brystene hennes og at hun kommanderte meg til å slikke dem rene før babyene 'våre' skulle få brystmelk. Den ene Bullen var kanskje far til babyen, og satt i sofaen og sang barnesanger til den mens jeg f.eks. lå kneblet på golvet og kjente smaken av sæden hans i munnen min.

Fantasien var bra helt til du blandet babyene dine inn i den seksuell cuckold-settingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasien var bra helt til du blandet babyene dine inn i den seksuell cuckold-settingen...

 

Babyene er involvert i den seksuelle cuckold settingen enten du vil eller ikke. De kan allerede være et direkte resultat av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nysgjerrigkvinne, jeg ser for meg at du kommer til å bli en ærbar mamma som fostrer opp stolte sønner av Norge. Jeg ser for meg at du blir moren til den neste 'Fridtjof Nansen'.

 

Ordet ærbar er en avledning av ærlig, og henspeiler på å være ære verdig, ofte brukt om adelige unge piker på samme måte som fornem.

En annen måte er i betydningen tuktig, som betyr at man oppfører seg i overensstemmelse med æren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eugene; Nyskjerrigkvinne ble ikke personlig på noen måte, så jeg syns ikke du skal bli det heller ved å være fornærmende og satirisk mot henne. Du må forstå at dette er et sært emne. Jeg skal ikke blande meg mer inn i dette siden jeg ikke liker fantasien du skriver, men jeg håper at du har vett nok til å utelate barn og babyer fra det hele om det skulle bli virkelig. Barn og mindreårige har ikke noe med normale voksnes seksualliv å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

Hei tror kanskje det har sklidd ut litt nå denne tråden.Min tanke når jeg starta den var å høre hva folk mener om temaet og noen har opplevd at dama har litt gravid med en annen når man ligger med andre kan jo det skje selv om man ikke ønsket det.Jeg mente ikke at man skal gjøre andres damer gravide.foreslår at vi avslutter dene tråden nå så kan de som vil heller starte en ny tråd.Jeg synes anelise har hatt fornuftige synspunkter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...