Gå til innhold

befruktning


Gjest asiankonechat

Anbefalte innlegg

Gjest asiankonechat

Hei noen her som har erfaring med at kona blir befrukta ved utlån?det kan jo skje enten ved at man er uheldig eller med vilje.Er kanskje litt på kanten dette men vil gjerne høre hva folk syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tema du kommer med. Personlig vil jeg helst være biologisk far til alle eventuelle barn som kommer ut av min kone, men jeg har lest mye om breeding, og "breeding parties" på andre nett sider. På cuckoldplace er det en del tråder om dette, og det er spennende lesning og man blir veldig opphisset, men for meg, kun en fantasi. Har du mannen i "asiankonechat" lyst til at kona di skal få barn med en annen mann? Hilsen kb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

Hei ja jeg kan godt tenke meg det ja.Men bare dersom hun vil det selvsagt.Og det må være en mann som kn tenke seg dette også en som vil bli far men ha lite kontakt med barnet.Fint du nevner disse nettsidene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis din asiatiske kone en dag er klar for dette, så ta kontakt med meg. Jeg kan godt "hjelpe" til med og få henne gravid. Kansje arrangere et "breeding party" for henne med flere sprute klare menn. Alltid opphissende og gi ei dame mye sæd, sammen med andre, eller alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

Jeg er intr. i å diskutere dette med nadre mennesker gjerne som har vært borti dette selv.Jeg trenger ikke vite hvem som vil pule kona mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Harley. Jeg ville hatt store problemer med at jeg ikke var biologisk far til mitt barn.

 

Det er nok mange som ikke vet at de ikke er biologisk far til sitt barn, og det blir noe hel annet.

Hvordan blir følsen for et barn man vet man ikke er far til? Vil man elske og oppdra dette barnet som sitt eget avkom?

 

Til sitt eget barn utvikler man en kjærlighet, det ikke går ann å beskrive. Jeg tviler på at jeg ville utviklet det samme, om jeg visste at jeg ikke var far til mitt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

ok,det måtte jo vært en mann som har lyst til dette da og kona og.Jeg synes det kan være greit da.men det går jo an å ta abort å da om det skulle bli graviditet av det.Men fint å få lufta det litt her da fått hære hva noen av dere mener.Det er jo mange idag som lever med barn de ikke er far til,de som er skilt og fått ny partner feks.En annen ting er at jeg ikke tror det er lett å finne en mann som vil dette seriøst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det henne som tok opp temaet. Hun kommer med dette for å ydmyke meg, mest når jeg forsøker å oppnå sex med henne. Hun nekter meg, av mange årsaker, og utbroderer iblant med at bare elskeren får knulle henne + at han også skal bli far til hennes barn, han som har bedre gener som hun pleier å si. Dette tenner meg veldig, og det virker til at det tenner henne også når hun sier dette, at hun tenker endel på det. ( virker gjennomtenkt det hun sier ). Ender iallefall så å si alltid opp med at jeg slikker henne til orgasme, og må runke tassen selv :) Blir utrolig kåt av tanken.

Jeg ser det vel også slik at jeg kunne taklet det. Det bør jeg jo også, siden det kan jo også hende ved uhell. Og må jo huske på at mange vokser opp med stefedre, som er som "far" til disse uten at det er noe problem. Som stefar kan man også være omsorgsfull og glad i "sine" barn, og visa versa.

Nå har ikke hun formening om å ha barn i nærmeste fremtid, så har god betenkningstid fortsatt jeg hehe, kanskje heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

Hei bra deter flere med samme tanker om meg.Kona mi har ikke elsker nå men tror hun vil det når barna blir litt større.Jeg tror også det går bra at barnet vokser opp med stefar.Jeg tror det er mest aktuelt for oss å leve som før men ha en fast elsker som da blir far til barnet.han kan gjerne følge med i svangerskapet og besøke oss etterpå men tror det ville vært bra med en mann som gjerne kan bli far men ikke har lyst til å ha barn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
Gjest cuckoldw2b

Jeg har lest litt rundt om i forumet, men synes denne posten blir å gå over streken. Kanskje kaster jeg ut en brannfakkel her nå men det får så være. Jeg synes nemlig dette er toppen på egoisme i seksualitetens lys. Tanken kan være spennende, jeg forstår det. Men hvem som tenker i disse baner tenker på barna?? Det er nok barn, selv i Norge som lider under dårlig planlegging og mangel på ansvar fra foreldrenes side. Jeg fordømmer ingen med slike tanker.. men jeg fordømmer de som setter slike planer ut i livet uten omtanke for barnas framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

Barna vokser opp med to foreldre jeg ser ikke noe problem med det.Men dersom du hadde lest skikkelig her så ville du sett at dette bare er en tanke,vi har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det.Det at du er i mot det er bare fordi du er norsk og full av fordommer.Jeg laget denne posten for å se hva folk mener om det her og alle er imot og det er greit for nordmenn er jo veldig konservative og fordommsfulle.Da fikk jeg bekreftet det.Jeg tror heller ikke det er noen som praktisere cuckolding heller i norge det er bare fantasi alt sammen,men det er greit det for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna vokser opp med to foreldre jeg ser ikke noe problem med det.Men dersom du hadde lest skikkelig her så ville du sett at dette bare er en tanke,vi har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det.Det at du er i mot det er bare fordi du er norsk og full av fordommer.Jeg laget denne posten for å se hva folk mener om det her og alle er imot og det er greit for nordmenn er jo veldig konservative og fordommsfulle.

Glimrende. Dette bekrefter nordmenns legning for å legge seg oppi hva som er bra for andre, og regulere ting de ikke har noe med. Men et visst antall forstår ikke hva innlegget ditt egentlig dreier seg om, og det tyder på noe helt annet.

 

Da fikk jeg bekreftet det.Jeg tror heller ikke det er noen som praktisere cuckolding heller i norge det er bare fantasi alt sammen,men det er greit det for all del.

Det er vel å generalisere, det finnes grader av hvordan denne livsstilen blir praktisert. Og folk får ha sin livsstil i fred, ref punktet over. Men du har nok rett i at mange her på forumet har en helt annen agenda enn cuckolding. Sånn er det bare når man har et forum som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

Ja jeg vet at det er noen som praktiserer dette ja men de jeg har vært i kontakt med her på chat og inlegg her gjør det nok ikke,det ser jeg på hva de skriver.men jeg tror nok at nordmenn er litt for konservative til dette men et fåttall går nok dete igjenom for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

For meg ville dette være den totale ydmykelse, at min hustru ikke engang tillater meg å være far for 'våre' barn. Den virkelig ultimate ydmykelse ville være om hun lot seg befrukte av en neger, evt. at han sprutet i henne ved et 'uhell'. Selv om det tenner meg vilt å fantasere om at min hustru blir knullet sanseløs av en diger svart kuk, så ville det blitt for mye for meg dersom hun fikk karamell-unger ni måneder senere. Hvite, norske barn med gode gener hadde vært noe annet.

 

Det er også deilig å tenke på at en eller flere Bulls sprutet sæden sin på brystene hennes og at hun kommanderte meg til å slikke dem rene før babyene 'våre' skulle få brystmelk. Den ene Bullen var kanskje far til babyen, og satt i sofaen og sang barnesanger til den mens jeg f.eks. lå kneblet på golvet og kjente smaken av sæden hans i munnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...