Gå til innhold

Bør venner og kjente få vite om vår cuckoldry?


Dragonpar

Anbefalte innlegg

Min frue har veldig lyst til å få betro seg til noen om vårt samliv og livsstil.

Vi har praktisert cuckoldry i ca 18 år nå.

Til å begynn med hadde jeg ikke hørt om cuckold, og fruen slet lenge med å forstå min legning.

Etter hvert ble hun mer sikker på hva det var som tente meg slik, og elsker nå sin rolle som hotwife.

Vi forsøkte en gang å forklare søsteren til min frue om vår livsstil.

Dette var ikke vellykket da hun ikke viste noen forståelse for dette.

 

Nå savner hun noen å snakke med om dette.

Bør hun finne noen å snakke med og evt bør det være venner eller familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi har vel fortalt det til hele klassen sin og alle vennene såvidt jeg vet, og det har ikke blitt noen tvister pga det hittil. Men kanskje vi bare har vært heldige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære kone kjenner ingen andre med samme "interesse" som oss, og det er av og til litt frustrerende å ikke kunne snakke med noen om det. Vi har vært på swingers-treff noen ganger, men aldri rukket å bruke tid der på å finne venner... Er jo så mye som skjer på sånne kvelder. :) Nanox sin erfaring bidrar til mistanken min om at det er en del holdningsforskjeller mellom aldersgruppene... Er selv 33, og har en følelse av at de som er yngre er mer åpne for denne typen forhold enn de som er eldre. Er i hvertfall ganske sikker på at det ikke er noen i vår vennekrets som ville se positivt på det - men for all del, det kan hende noen av vennene våre tenker det samme uten at de nødvendigvis ville fortelle det uoppfordret...

 

Det er ikke så lett, for med alle fordommene som er rundt om kring ønsker man ikke pådra seg for mye fokus. Kan tenke meg cuckoldry i dag er omtrent der homofili var for 20-30 år siden. De fleste vet at det eksisterer, men få vil ha noe med det å gjøre...?

 

Jeg tenkte at et nettsted som dette var genialt - det skal godt gjøres at noen registrerer seg her uten å i det minste være interessert i konseptet!

 

Så, kanskje det er mulig å finne venner her...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sitere et av mine tidligere innlegg:

 

I går formiddag var hun imidlertid sammen med en god venninne, og venninnen fortalte at hun hadde litt dårlig samvittighet fordi hun chattet (helt uskyldig) med en gammel flamme bak ryggen på sin samboer. Da hadde dama mi fortalt at hun har en elsker, og at jeg vet om det. Venninnen hennes var ikke dømmende i det hele tatt, og syntes det hørtes ut som et bra opplegg

 

Må innrømme at det er ekstra krydder at en av venninnene hennes, som jeg jo også kjenner godt, vet at dama mi blir tilfredsstilt av en annen enn meg. Det er vel det at det er litt ekstra humiliation i dette?

 

Hun har senere pratet mer med venninnen sin om opplegget vårt, hun har t.o.m. sagt noe slik som at hun og elskeren har utrolig deilig sex, og at elskeren har større penis enn meg. En dag hun og venninnen hadde vært på byen i hjembyen, hadde elskeren (som venninnen hennes også kjenner litt fra før) kommet og hentet dem begge med bilen sin, kjørt venninna hjem, og så hadde han og dama mi dratt hjem for å pule. Venninnen hennes var jo ikke i tvil om hva som skulle skje når de hadde satt henne av... :-)

 

Jeg synes som sagt det er opphissende at hun forteller det til noen av sine gode venninner. I utgangspunktet tror jeg nok ikke at jeg kommer til å fortelle det til noen av mine kompiser, men jeg har også fundert litt på at dersom jeg forteller det til en kompis, vil han forstå at det er fritt fram å pule henne dersom de skulle havne i en setting der det var aktuelt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...