Gå til innhold

Trondheimspar trenger velutrustet elsker for henne


rohosub

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er et par fra Trondheim som praktiserer WLM (Wife Led Marriage).

 

Han bringer inn en bra inntekt, holdes kysk, gjør det meste av husarbeidet og bruker mye tid på barna. Han elsker sin kone over alt på jord men innser at han ikke kan tilfredsstille henne i senga uten hjelpemidler.

 

Hun er en fantastisk deilig, litt lubben og dominant kvinne. Hun elsker sin mann men ønsker seg en eller flere faste velutrustede elskere/bulls for deilig uforpliktende sex fordi hun ikke får det hun trenger fra sin mann.

 

Det er positivt dersom treff etter hvert kan finne sted hjemme hos oss og i ektesenga. Dersom eventuelle elskere aksepterer at han er tilstede er det supert. Han vil alltid være innelåst i kyskhetsbeltet sitt og eventuelt fastbundet. Alternativt kan han oppholde seg andre steder i huset og gjøre husarbeid mens Hun har sex.

 

Han er hetroseksuell men Hun skulle ønske at han var biseksuell. Hun har som den dominante i ekteskapet myndighet til å tvinge ham til homosex uten at han kan protestere. Dersom elsker(e) tillater det, kan hun i første omgang tenke seg å benytte ham til "fluffing". Det vil med andre ord si at Hun har lyst til å tvinge sin mann til å forberede elskeren for samleie med henne ved å suge ham stiv mens hun ser på. Hun ønker også å benytte sin mann til forberedelse av henne ved å slikke henne mens elskeren ser på. Når "Fluffingen" er ferdig må han forlate rommet eller blir bundet fast til en stol mens elskoven foregår. Det er en selvfølge at han slikker henne ren etterpå.

 

Kontakt oss da vel dersom dette høres spennende ut.

 

Trondheimspar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei. Dette høres spennende ut. Er en bi trondheimsmann på 37 år, som er dominerende, og som gjerne koser med deg på hans bekostning. Jeg er vel normal+ utrustet, og tenner veldig på å få mannen din til å lyde oss. Det er jo din rett, og plikt å kunne bruke hann som "klargjører", og jeg ser jo på det som en like stor selvfølge at han etter akten gjør oss reine begge to. For meg må han gjerne være tilstede ved ektesenga, eller vi kan sende han ut. Jeg kan av og til også treffes sammen med en eller to kompiser, og da blir det i såfall mye å gjøre på han... Han kan vel kansje læres opp til å motta litt bisex også? Trene på å ha en dildo i rumpa mens vi elsker? Men uansett er vel kyskhetsbelte eller kuklås obligatorisk. Hans nytelse er jo et ikketema?

Håper å høre fra dere. Klem Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei.

Vi er et par fra Trondheim som praktiserer WLM (Wife Led Marriage).

 

Han bringer inn en bra inntekt, holdes kysk, gjør det meste av husarbeidet og bruker mye tid på barna. Han elsker sin kone over alt på jord men innser at han ikke kan tilfredsstille henne i senga uten hjelpemidler.

 

Hun er en fantastisk deilig, litt lubben og dominant kvinne. Hun elsker sin mann men ønsker seg en eller flere faste velutrustede elskere/bulls for deilig uforpliktende sex fordi hun ikke får det hun trenger fra sin mann.

 

Det er positivt dersom treff etter hvert kan finne sted hjemme hos oss og i ektesenga. Dersom eventuelle elskere aksepterer at han er tilstede er det supert. Han vil alltid være innelåst i kyskhetsbeltet sitt og eventuelt fastbundet. Alternativt kan han oppholde seg andre steder i huset og gjøre husarbeid mens Hun har sex.

 

Han er hetroseksuell men Hun skulle ønske at han var biseksuell. Hun har som den dominante i ekteskapet myndighet til å tvinge ham til homosex uten at han kan protestere. Dersom elsker(e) tillater det, kan hun i første omgang tenke seg å benytte ham til "fluffing". Det vil med andre ord si at Hun har lyst til å tvinge sin mann til å forberede elskeren for samleie med henne ved å suge ham stiv mens hun ser på. Hun ønker også å benytte sin mann til forberedelse av henne ved å slikke henne mens elskeren ser på. Når "Fluffingen" er ferdig må han forlate rommet eller blir bundet fast til en stol mens elskoven foregår. Det er en selvfølge at han slikker henne ren etterpå.

 

Kontakt oss da vel dersom dette høres spennende ut.

 

Trondheimspar

 

Hei. Jeg syns det du skriver hørtes veldig spennende ut og jeg skal mer enn gjerne gi deg det mannen din ikke klarer. Hørtes spesielt opphissende ut at du tvinger han til å suge meg stiv før jeg knuller deg og får deg til å kommer og han bare hører deg skrike når du kommer igjen og igjen. Jeg regner med at han skikker og suger oss reine for sæd når vi er ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 9 måneder senere...

Hei ja dette høres mer enn spennede ut ,jeg er fersk her inne men ikke fersk i erotikkens verden der jeg ikke har pr 30 august ikke fått klager på min jobb å ha sex og tilfredstille damer som er single heller i par,så ta kontakt så får vi med glede starte en langvarig behandling av den dominerede dame som jeg liker ho har former..

Liker alle hull og bearbeide ho i...

Har msn, så legg meg til og svar event,

min msn

HILSEN KOSEGUTT ROAR

Endret av Nanox
Fjernet msn, les regler!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei.

Dette hørtes veldig spennede og opphissende ut. *s*

Er en voksen,183 cm,slank og velutstyrt (20x16) i fast forhold med frihet til å treffe andre par og har noe erfaring.

Bor et par timer unna Trondheim,er mobil og avstand er ingen hindring.

Jeg er veldig intressert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...