Gå til innhold

En forsiktig start...


Kosekone

Anbefalte innlegg

Det er flott å lese alle spennende opplevelser og tanker rundt vår felles glede, nemlig det å ville dele vår flotte partner med andre menn.

 

Jeg fikk derfor lyst til å dele noen av mine gryende erfaringer.

 

Det er nå noen år siden jeg oppdaget den sterke reaksjonen jeg får bare ved tanken på å bli "bedratt", men det tok likevel noe tid før jeg turte å dele det med min kone. Det begynte med at vi snakket om dette med fantasier, og jeg fortalte at jeg ofte så henne for meg med en annen mann, og at dette gjorde meg ekstra tent. Hun lo det da litt bort, men svarte så litt smilende at "Ja det hadde vært noe". Jeg kjente umiddelbart en nesten svimmel følelse av kåthet, og ble selv litt overrasket over hvor sterkt den stemningen som oppsto påvirket meg, nå når jeg hørte noe om dette fra hennes munn.

 

Jeg tenkte en del på denne opplevelsen, og tok opp tråden etter en stund, men hun var ikke spesielt ivrig på å snakke om dette, og virket litt brydd over kommentaren og at jeg hadde tatt det så "seriøst". Jeg tenkte det derfor var bedre å gå litt rolig frem og benytte anledningen senere når temaet var naturlig å flette inn. Det virket også som hun nå tenkte på dette på en annen måte nå, og måtte "behandle" ideen på ny.

 

En annen kveld kom vi igjen inn på temaet, og hun dristet seg da til å fortelle om noen herlige sex-opplevelser hun hadde hatt før vi ble et par, og jeg kjente hvordan bare det å se for meg henne med disse mennene hun fortalte om, ga meg en ekstra sterk tenning og en følelse av kåthet.

 

Selvsagt begynte jeg nå stadig oftere å spørre etter lignende historier og hennes hemmelige fantasier. Hun var først undrende til hvorfor det var så viktig for meg, og var litt redd for at jeg ville bruke slike "innrømmelser" mot henne. Jeg prøvde derfor å beskrive for henne hvor sterk følelsen var for meg, og at både den spesielle sjalusien det ga og det ydmykende i å tenke henne med en annen mann, var nettopp det som gjorde det så voldsomt.

 

Vi pratet om dette stadig oftere i forbindelse med sex, og hun ble stadig tryggere på at jeg ikke bare hadde fått en "snål ide", men at det var min ekte drøm at hun skulle ha en annen.

En dag når vi lå i sengen og jeg spurte om hun hadde fantasert om noen flotte menn i det siste, så ble hun brått litt annerledes, før hun tok sats og sa med litt skjelvende stemme: "Jeg har en historie til deg, jeg. Om det å sjekke opp en fyr. Men da må du love å ikke bli sint". Jeg nikket febrilsk, og fikk kremtet frem et ja. Det var noe med hele henne som varslet om at denne fantasien nok var litt frekkere enn de hun vanligvis valgte å dele med meg. "Det er fra en gang jeg dro på byen og bestemte meg for å bare gå rett på sak med den første og beste. Men denne historien er sann. Og det er fra etter vi ble gift". Jeg kjente det gikk et rush gjennom kroppen, og jeg kunne kjenne mine egne pulsslag i hele kroppen. Allerede før hun hadde fortalt noe kjente jeg hvordan jeg skalv av spenning og opphisselse, og jeg så hun merket at dette var bare en nytelse for meg å høre.

 

fortsettelse følger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 7 måneder senere...

Fant fortsettelsen som jeg egentlig skrev like etter forrige, men som forsvant i det jeg la den ut:

 

“Dette skjedde i den perioden hvor du jobbet så mye, og stadig var bortreist. Den kvelden som vi var på fest, og hvor du skulle reise samme kveld, husker du det?” Vi avklarte raskt at dette var en gang hvor vi hadde kranglet litt om at jeg var mye borte, og hun hadde sett frem til at vi endelig skulle gjøre noe sammen. “Den kvelden”, forsatte hun. “ Jeg dro ikke hjem etter at du dro, men da dro jeg ut på byen. Jeg var litt irritert, og tenkte at jeg jammen skal vise at jeg kan hygge meg uten deg som alltid var borte. Da jeg kom inn på utestedet, så jeg en ung fyr som så på meg og jeg ble vel litt “smågal” av min beslutning om å bryte denne barrieren. Jeg vet ikke hva som skjedde, men det var noe med det å bli lagt merke til så umiddelbart av en flott ung mann, og det at jeg var blitt nokså beruset.

Uansett gikk jeg rett bort til ham og presenterte meg, og vi begynte å prate. Jeg aner ikke hva vi pratet om, men det gikk trolig bare noen minutter før vi var ute av lokalet og fikk tak i en taxi. Vi dro hjem hit og etter det var det lite prat som foregikk. Jeg husker at jeg hadde en ide om at sengen vår ikke kunne brukes, så vi gjorde det i sofaen.”

“Hva gjorde dere?” spurte jeg og kjente nesten ikke igjen min egen stemme. Jeg merket at hele kroppen sitret i en varm følelse av kåthet.

“Jeg husker ikke så mange detaljer, men vi kledde raskt av hverandre, og jeg sugde ham litt før jeg raskt la meg på rygg i sofaen og han kjørt kukken i meg. Jeg husker at det var deilig. Han var nokså utholdende og ja...han var større enn deg”. Hun smilte lurt i det hun la til de siste ordene, og jeg fikk et herlig rush gjennom kroppen av å tenke på henne i vår sofa med en sprek ung mann med en grov og stiv kukk som hun kunne nyte. Bare det av at hun forsto at denne tilleggsopplysningen var en bonus for meg, forsterket opplevelsen ytterligere og gjorde meg ekstatisk kåt. Dessverre husket hun ikke noe mer detaljert fra hendelsen, men det var en ubeskrivelig opplevelse bare å få høre at hun var fullt ut i stand til å “bedra meg”. Det skulle også gjenta seg senere etter at hun fortalte meg dette, og da på min oppfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...