Gå til innhold

Slikkegutt


1stemann

Anbefalte innlegg

La oss begynne med en liten definisjonsavklaring. Jeg liker ikke å ydmykes, har ingen interesse av å være underdanig, sub (hva nå enn det betyr) eller noens "slave". For meg er gjensidig respekt fullstendig avgjørende.

Mulig jeg nærmer meg en selvmotsigelse, men jeg mener det er fullt mulig å være hennes leketøy, at alt i "akten" dreier seg om hennes nytelse og at hun bestemmer alt, uten å blande inn begrepet underdanighet eller sub/master etc. Jeg kan godt være hennes "tjener" men det må være uten å ydmykes/ tråkkes på. Jeg må ha følelsen av å være en MANN med stor M, og ikke hennes bitch...

 

For en tid tilbake var det et par her en som la ut en annonse etter en slikkegut... Selve annonsen passet ikke meg, fordi bullen skulle være master... ergo; turnoff. Men ideen har festet seg... Iallfall kombinert med bildene som skulle demonstrere... Prrrrrr....

Jeg elsker nemlig å slikke fitte. Herregud... smaken av et kvinnekjønn (litt fittegal er man jo) er jo helt fantastisk. konsistensen av klitten når man suger forsiktig på den, varierer mellom å slikke raskt opp og ned og tar den i munnen og suger på den...

Og ikke minst... Nytelydene fra henne når jeg gjør det, sammen med de ufattelig myke kvinnelårene som presser mot hodet, leggene hennes som kveiler seg langs ryggen min. og neglene som rasper... Og ikke minst... Hun blir våtere og våtere. Fittesaft smaker bare helt fantastisk. Jeg elsker å presse pikken inn i henne akkurat når det går for henne... Dette forlenger orgasmen hennes og gjør det hele ganske heftig.

 

Så tilbake til den annonsen... Ideen om å være slikkegutt bygger på en utvidelse av hennes nytelse. Jeg vet jo at når jeg slikker henne, og fingrer henne samtidig. Altså lar en finger skli litt inn i åpningen og presse opp i det litt ru området, så blir hun våtere og stønner høyere. Jeg vet jo også at min HW elsker pikk og elsker å bli slikka... Derfor har jeg lenge fantasert om å slikke henne samtidig som hun blir tatt av en mann. Mannen må være en pen, veltrent gentlemann, som har samme tanke som meg når det gjelder hennes nytelse. Viktigere enn størrelsen er at han kan bruke den, men ettersom jeg er velutstyrt selv, så er også han det... Jeg er 100% heterofil, men ikke redd for å komme nær en annen mann.

 

Ser for meg en hyggelig kveld, med god tid, god mat og godt drikke, hvor vi begge (jeg og han) gjør hva vi kan for å behage henne. Dette er en balansegang. Hun skal føle seg fri, uten mas og at hun har kontrollen.

Når vi havner i senga, begynner han med en lang, god oljemasasje av henne, før jeg tar over med tunga. Mest sannsynlig er hun allerede plaskvåt (jo våtere en fitte er jo mer fantasisk er denne gudommelige blomsten... ). Hun pleier å bli det av masasje. I fantasien er han jo selvfølgelig flik til dette.

Foreløpig står han bare pent å venter. Ser på at jeg slikker henne. OM hun vil (!) så suger hun ham. Vil hun ikke det, så venter han bare. Jeg slikker henne lenge. Hun kommer flere ganger, men ender tilslutt i en kjempeorgasme. Da gjør jeg plass til ham, mens jeg trekker meg unna litt. Hun pleier nemlig å ville ha litt tunge-fri etter orgasme. Blir så ømt sier hun...

Etter en liten stund, mens han puler henne bakfra (?), legger jeg meg til rette, slik at hun kan sitte på ansiktet mitt, mens han puler henne bakfra... Pikken min er det ingen som rører enda...

Han vet at jeg er 100% hetero, men det er ikke til å unngå at jeg kommer borti pikken hans slik jeg ligger. Lydene fra henne er nå mer intense enn jeg noengang har hørt før, og det formelig renner fittesaft nedover kinnene mine. Jeg tar brystovertene hennes og knar dem forsiktig og ømt og det varer ikke lenge før hun kommer.Rett før det skjer, trekker han seg ut, slik at spruten fra henne havner i munnen min...

Nå ber hun om en pause, og ignorerer oss gutta, som har nesten smertefulle ereksjoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som kjenner seg igjen her! :) At du er med på å gi henne en flott pirrende opplevelse iforhold til dine egne (og hennes?) fantasier som innvolverer en tredjeperson, samtidig som du strekker deg uten at du blir nedverdiget er ingen selvmotsigelse det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...