Gå til innhold

Innelåst i lengre perioder, enklere om cuck er omskåret?  

4 stemmer

1. 1. Skal cuck omskjæres?

• Nei, la han plages med at det er mer jobb å holde den ren og at den forårsaker litt smerte
      0
    • Nei, veldig fint at han er forskjellig fra Bulls
      0
    • Nei, forhuden gjør nok at han er mer følsom så da kan han fremdeles tømmes raskt så du ikke blir mer brydd med det
      1
    • Ja, dersom det gjør det enklere å holde han i bur i lengre perioder, bort med skinnet
      1
    • Ja, da vil jo penishodet hans bli konstant stimulert av buret så han vil jo bli mer frustrert enn nå
      0
    • Ja, vis han at du bestemmer, be han ta vasektomi også så du er trygg på at han ikke er faren dersom magen din skulle vokse
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker at Bulls er omskåret, estetisk finere og bedre å suge. Cuck har forhuden inntakt. Jeg liker egentlig det fordi jeg drar forhuden frem og tilbake med to fingre til han spruter/tømmes (som gjerne tar maks to minutter).  Det er allikevel noe mer styr når han holdes innelåst i bur. Forhuden kan komme i klem inne i buret (smerte) og det er vanskeligere med tanke på hygiene når han holdes i bur. Vurderer om han bør omskjæres, det blir også mer estetisk men da patetisk fordi han dermed kan være innelåst i lengre perioder da forhuden ikke er til hinder for å holde alt renere pluss at det nok blir mer komfortabelt da han slipper at noe kommer i klem.

Eksempler på med og uten frohud: 

Bilde1.jpeg.3bb8d1ab9285d578162f834cc917ca61.jpegBilde4.thumb.jpeg.ce27a578fc5b8ce2ef4cb72c5dbc97b9.jpeg

Endret av Cuckold_par
Skrevet

Har etter tips fra dere kjøpt tilsvarende bur fra MM. Akkurat mottatt, men skikkelig fornøyd.

Hvorfor blir det mer patetisk hvis cuck kan være innelåst lengre tid om han er omskåret?
Hos oss er det KUN hun som bestemmer om, når og hvor lenge. Heldigvis bor elskeren langt borte så det blir litt på meg.

Jeg er dog avhengig av å være låst når de er sammen noen dager! Må konstant minnes på min rolle. Som vanlig kjæreste blir det vanskelig å vite at de treffes🥺

Selv omskåret og er enig med dere at rengjøring er ikke noe problem med dette buret..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...