Gå til innhold

Innelåst i lengre perioder, enklere om cuck er omskåret?  

1 stemme

1. 1. Skal cuck omskjæres?

• Nei, la han plages med at det er mer jobb å holde den ren og at den forårsaker litt smerte
      0
    • Nei, veldig fint at han er forskjellig fra Bulls
      0
    • Nei, forhuden gjør nok at han er mer følsom så da kan han fremdeles tømmes raskt så du ikke blir mer brydd med det
      1
    • Ja, dersom det gjør det enklere å holde han i bur i lengre perioder, bort med skinnet
      0
    • Ja, da vil jo penishodet hans bli konstant stimulert av buret så han vil jo bli mer frustrert enn nå
      0
    • Ja, vis han at du bestemmer, be han ta vasektomi også så du er trygg på at han ikke er faren dersom magen din skulle vokse
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker at Bulls er omskåret, estetisk finere og bedre å suge. Cuck har forhuden inntakt. Jeg liker egentlig det fordi jeg drar forhuden frem og tilbake med to fingre til han spruter/tømmes (som gjerne tar maks to minutter).  Det er allikevel noe mer styr når han holdes innelåst i bur. Forhuden kan komme i klem inne i buret (smerte) og det er vanskeligere med tanke på hygiene når han holdes i bur. Vurderer om han bør omskjæres, det blir også mer estetisk men da patetisk fordi han dermed kan være innelåst i lengre perioder da forhuden ikke er til hinder for å holde alt renere pluss at det nok blir mer komfortabelt da han slipper at noe kommer i klem.

Eksempler på med og uten frohud: 

Bilde1.jpeg.3bb8d1ab9285d578162f834cc917ca61.jpegBilde4.thumb.jpeg.ce27a578fc5b8ce2ef4cb72c5dbc97b9.jpeg

Endret av Cuckold_par

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...