cuckøst Skrevet 2. desember 2012 Share Skrevet 2. desember 2012 Hei! Vi er et lekent på på 31(henne) og35(han) fra vestfold som er ute etter lekevenner med like interesser, han fantaserer om å se henne bli tilfredstilt av en annen mann, gjerne en ung og ivrig som er kraftig utstyrt, men, vi setter ingen "grenser"på alder:D kondom er no no, så du må være 100% sykdomsfri, det er et ønsket moment at du/dere tømmer dere i henne, han vil selvfølgelig være behjelpelig med rengjøring av oss begge etterpå. vi er også åpne for det hvis du er en mann som ønsker å bli "brukt" av oss, eller om du er ung og uerfaren og ønsker "opplæring" som dere sikkert skjønner er vi åpne for det meste, det er mer situasjonen som bestemmer utfallet, hun ønsker også å prøve å bli tatt i begge hull samtidig, kom med forslag, gjerne med bilde, lite som er for "sært" for oss!! Send oss noen ord så ser vi hva som skjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 3. desember 2012 Share Skrevet 3. desember 2012 Hei på dere! 30åring fra Drammensområdet som gjerne blir med dere å leker Ta kontakt så snakkes vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TravellingBull Skrevet 3. desember 2012 Share Skrevet 3. desember 2012 Hei! Erfaren bull på hotell i Oslo denne uka! Har rom på Oslo Plaza - søker par, gjerne kinky, for treff! G29 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 4. desember 2012 Share Skrevet 4. desember 2012 51 års veltrent mann fra Sarp tar ofte en tur til vestfold. send meld og jeg sender mobnr.. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrg Skrevet 5. desember 2012 Share Skrevet 5. desember 2012 Jeg er heller ikke så langt unna;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kumi Skrevet 5. desember 2012 Share Skrevet 5. desember 2012 hi velkomen dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andreas_18 Skrevet 5. desember 2012 Share Skrevet 5. desember 2012 ååh dere er midt i blinken!! kunne trengt litt opplæring! og det å fylle henne opp sier jeg ihvertfall ikke nei til! sjekk ut profilen min da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ronny79 Skrevet 6. desember 2012 Share Skrevet 6. desember 2012 ;-) hørtes pirrende ut , jeg er med ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckøst Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Share Skrevet 9. desember 2012 Tusen takk for alle hyggelige henvendelser!! Er litt travel om dagen men skal få svart dere alle snart!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frarin Skrevet 9. desember 2012 Share Skrevet 9. desember 2012 Hallo! Er en mann på 55 som gjerne vil delta Bor i Larvik er slank og er med på det meste Har ei venninne som er sub og om dere har lyst blir hun gjerne med. Det er bare å ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
for2007us Skrevet 10. desember 2012 Share Skrevet 10. desember 2012 Hei. Vi er et par og vil treffe et par. Hun er 34 og han er 36 og vi bor i Oslo. PM oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kumi Skrevet 30. desember 2012 Share Skrevet 30. desember 2012 ja takk når??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Penpenis Skrevet 2. januar 2013 Share Skrevet 2. januar 2013 Det bildet deres gjør meg helt vill..utrolig pirrende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.