Gå til innhold

Ett spørsmål


rasp33

Anbefalte innlegg

Dette er egentlig mest et spørsmål til damene her inne. Jeg er gift med ei flott dame som jeg lenge har drømt om å få se med andre menn. Problemet har midlertid vært at jeg hele tiden har hatt følelsen av at dette har vært noe som ikke har vært aktuelt for henne. Jeg har likevel hintet ganske kraftig til henne og har vel følt at "spøkene" mine har blitt bedre og bedre mottatt. Men hun er ei jente som er ganske skikkelig av seg. Har sjelden funnet på de store sprell og jeg tror ikke hun har vært i nærheten av å være utro en gang. Vi har også vært sammen mer eller mindre sammenhengende siden vi var 16 så hun har svært liten erfaring utenom meg. I følge henne har hun kun hatt to utenom meg så noe utsvevende liv før min tid har ikke eksistert. Heller ikke i det bruddet vi hadde når vi var rundt 20. Så endelig til spørsmålet mitt :) I dag spurte jeg hva hun ønsket seg til jul. En stor pikk kom det fra henne. Jeg ble selvfølgelig og dessverre litt paff og klarte ikke å dra den videre før hun på en måte hadde ledd det bort. Når jeg tok det opp litt etter ville hun ikke snakke mer om det. Men kan hun slenge dette ut uten å mene litt med det? Jeg tror hun kommer til å si at det bare var tull når jeg nå neste gang spør henne men hva sier dere. Ville hun i det hele tatt kommet på dette uten å ha tenkt tanken både en og to og tre ganger. Eller er dette bare ønsketenkning fra min side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok både være litt spøk å litt allvår i det hu sa. Å siden du "spøker" med det kan det jo hende hu spøkte tilbake.

Å er det dette du noe har virkelig lyst til å gjøre burde du snakke med henne om det uten å fleipe om det. For da vil du iallefall få et svar der du vet at hun ikke spøker tilbake bare fordi du spøker.

 

mvh

Jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at jeg må snakke med henne uten å fleipe om det men det er pokkker ikke lett. Som småbarnsforeldre er det ikke veldig ofte en har fred og ro til slikt. Og når vi har det så har ordene en tendens til å sette seg fast i halsen på meg. Skal hele tiden til å si noe og så klarer jeg det ikke :(

Det kan godt være at hun spøkte tilbake men jeg har aldri nevnt noe om størrelse på kuken når det har vært "spøkt" om at hun kan kose seg uten meg. I tillegg er det en stund siden sist jeg nevnte noe. Så den kom ganske ut av det blå.

hehe men nå har hun hvertfall sørget for at jeg sliter med å tenke på andre ting enn henne med en mann med utstyr en del større enn gjennomsnittet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

En ide kan være at dere spiller litt rolle for hverandre ved bruk av for eks e-post. Det kan være lettere å si ting med den avstanden det representerer. Start gjerne med å send henne en mail fra jobb om at du er svært kåt på henne i dag og at i kveld vil du ha henne osv. Så utvikler det seg gjerne en litt sånn frekke dialog dere imellom på e-post. Etter hvert kan du være frekk og si at du ønsker å se henne med en annen osv.

 

Alternativt kan du fantasere med henne når dere knuller. Ikke når dere elsker, men når dere knuller. Da kan du være "alvorlig" når du sier du vil se henne med en annen. Men ikke stress om du ikke får svar på det. Det tar sin tid.

 

Jeg har også en slik jente som du beskriver. Hun har mange fantasier og vi har fått oss noen frekke erfaringer. Men hun liker fortsatt ikke først å fremst å formulere forslag selv. Hun kan like svært godt at jeg, som kjenner henne så godt, tar initiativet, sier ting "for henne" i samtaler om fantasier, og avtaler treff med en annen. Jeg tenker ofte jeg er glad for det. Det hadde kanskje vær stress å vært sammen med en jente som til en hver tid la ut absolutt alt.

 

Det var en gang en vis kar, jeg husker ikke hvem, som sa noe smart: "Kunsten i å være kjedelig er å si alt..."

 

Send gjerne privat melding her om du vil utveksle erfaringer med en mann i samme rolle som deg.

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CUCKOLDs PAL

Det siste innlegget er velment, men totalt ubrukelig. Ut fra det du beskriver, rasp33, er det vel neppe aktuelt å sende eposter med fatasier om andre....jeez! Jeg tror du har to muligheter: si til henne, åpent og ærlig, at kommentarene hennes var uventet, men vakte noen drifter i deg som du ikke var forberedt på. Er dette noe hun virkelig kunne tenke seg, eller spøk? Alternativt: drit i det! Jeg ville valgt det første.....Hva kan du tape? Kanskje hun blir bestyrtet og sur, men etter en stund vil nok ikke hun være den som tar opp temaet, og så leger tiden alle sår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Svaret til Cuckolds pal får oss jo til å lure på om han har erfaring med entreen til denne verden fra situasjonen som par. Greit å være single eller utro Bull som er tøff i trynet og tenker at dette er svart hvitt, der man enten er tøff nok til å erkjenne dette i klartekst med det første, uten hensyn til alle de sider et parforhold representerer med nyansene fra dagliglivets tjas og mas til den ytterste romanse og lidenskap. Vi tror ikke det er klokest å nærme seg feltet med ideelle størrelser. Det er nok bedre med en praktisk tilnærming som tar forbehold om hele livet.

 

Vil gjøre oppmerksom på at svaret til Cuckolds pal delvis er basert på det han skriver og den sparsommelige profilen. Dersom antakelsen om at han ikke har erfart dette fra et parforhold bør tilsvarets form modereres, men ikke budskapet.

 

Poenget mitt er uansett at han må ta dette ut fra sin spesifikke situasjon. Og den tror jeg neppe tillater "å stille henne til veggs".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært gjennom denne prosessen. Det tok tid, men har båret frukter, så til de grader frukter. Min (han) opplevelse av problemet med å ta det store skrittet å innrømme at hun faktisk fantaserer om det og drømmer om det er frykten for at HAN skal bruke det, for å rettferdiggjøre at han kan ha sex med andre.

Fra de jeg har snakket med her inne og som har gått denne lange veien frem til et vellykket HF/Cuckold forhold har det hele veien ligget en frykt hos henne for at han skal det.

For hun tenner ikke (sjelden) på at han har andre. Derimot er det slik at han som cuckold er svært "tro" og har ikke lyst på andre. Jeg tror faktisk få menn er så hengivne og tro som cuckolds.

Men prosessen frem til at hun skjønner at han ikke vil bruke hennes sexlyst og nytelse av andre menn til selv å gjøre det samme er leng og det skal mye til å få henne til å tro deg. Men har hun fått tryggheten på dette, DA kan det skje fort.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snehvit

Åpenhet og ærlighet er det grunnleggende i dette med cuckolding, snakk med henne, og legg ting frem men pass på å ikke overdrive og legge ting frem på en pen og fortåelig måte, bla slik at dun ikke føler seg utsatt på noen måte som bryter hennes bariere :)

 

Når det har kommet så langt at ting skal skje, så er det flere ting å tenke på, de første gangene er det kanskje greit å være tilstede slik at hun faktisk ser hvor mye dette betyr for deg, annen ting er jo å ha ett kodeord for når ting ikke faller seg rett, slik at man kan avslutte ting der og da slik at det ikke kommer til at en vil noe mere enn den andre, respekt for de regler og rettningslinjer som dere setter.

 

Og det som er noe folk sliter med å forstå er NEI er ett NEI, og respektere det som er sagt, holdere du/deg/dere til å står for det som er sagt kommer man langt på vei til ett perfekt cuckold forhold, og ja en cuck SKAL være trofast ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta det som en kommentar. Ikke legg mer i det uten at dere har prata mer om det. Hjelper ikke å spørre her hva vi mener om det for vi er ikke henne og kjenner henne ikke.

 

Å henge seg opp i hva andre synes og mener blir bare dumt og det virker som man kun er ute etter å få ting man kan runke etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar fruen. Jeg henger meg ikke opp i hva andre sier her men alltid greit å få noen råd fra noen som har vært gjennom prosessen selv. Jeg spurte også hva damene mente om kommentaren hennes fordi jeg er smertelig klar over at menn og kvinner tenker forskjellig på veldig mange områder. Jeg selv hadde aldri kommet på og sagt noe slikt uten og hatt baktanker eller ganske heftige fantasier om det.

Jeg skjønner godt at om jeg skal komme i mål med dette må jeg gjøre det på min måte og ingen andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...