Gå til innhold

Cuckolde kjæresten :)


cuckoldpar8675

Anbefalte innlegg

Hei

 

Det blir perfekt! Når min fru skull gjøre det første gang skjedd det midt på dagen, jeg var på jobb bare et par hundre meter unna! Når bull kom hjem til henne sat jeg i bil ute på gata og så han smatt inn hjemme! Etter få minutter kom de første MMS! Etter ca en tim kom han ut og hoppa i bilen og dro! Jeg hadde da hatt en av de mest perfekte sexopplevelser den timen! Makan til kick!

 

Så fikk jeg sms......"han fylte fitta mi to ganger......kom å rensk opp med tunga di"

 

Trenger jeg å si at det som ventet meg i ektesenga var PERFEKT HERRLIG NYPULT HOTWIFE! :-)

 

Og det har gjentatt seg mang en gang!

 

Lykke til!

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Rent subjektiv blir svaret hurra når jeg ser bildene av henne. Men det er er selvsagt bare et svar basert på lysten til å leke med en deilig og pirrende hotwife, og fantasiene til hennes cuckold.

 

Så er det seriøse svaret at jeg ønsker dere lykke til om dere har tenkt nøye gjennom dette og er trygge på hvor dere har hverandre. Tenkt over hvilke reaksjoner som kan komme i etterkant og hvordan dere skal klare å håndtere dette. Mine erfaringer er kun fra den andre siden, og med par som har hatt stor glede av dette, så jeg tror jeg skal overlate til andre cuckold-menn å gi de virkelig gode rådene!

 

Lykke til uansett. Så trenger jeg vel ikke en gang si at det hadde vært en glede... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...