Real cukold Skrevet 10. april Share Skrevet 10. april Må jeg kjøpe mindre bur, har lest at hvis man bruker bur nesten hele tiden, blir den mindre, er det noen andre med erfaring her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold_par Skrevet 10. april Share Skrevet 10. april Ja, det har jeg lest at stemmer. Med tålmodighet og tid så er det bare å nedgradere størrelsen på kuklåsen så krymper nok tissefanten til dit den bør være; nettopp en udugelig liten tissefant som kun brukes til å tisse med. Et spennende mål i seg selv det. 🤩 3 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPLUSSTO Skrevet 12. august Share Skrevet 12. august Ønskes et mye mindre bur her også. Bruker et CB 6000S virker å være for stort. Noen gode anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordlenning03 Skrevet 12. august Share Skrevet 12. august Syns personlig at Holytrainer sine er veldig behagelige og sollide bur. God kvalitet og passform og helt klart høyes komfort av de burene jeg har prøvd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.