Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja, det har jeg lest at stemmer. Med tålmodighet og tid så er det bare å nedgradere størrelsen på kuklåsen så krymper nok tissefanten til dit den bør være; nettopp en udugelig liten tissefant som kun brukes til å tisse med. Et spennende mål i seg selv det. 🤩

• Liker 3
  • Takk 1
  • Sexy 1
  • 4 months later...
  • 8 months later...
Posted

Erfaringen min er etter mange lange perioder i bur fra 30 dager og opptil  180 dage innlåst, er at penis krymper. Jeg var rett under 18 cm for noen år siden. I dag er jeg ca 15,5 cm. Om dette er varig vet jeg ingenting om. Det er noen teorier om dette. Du får lese dem på nettet.

Om ønske ditt er å krympe penis er det bare å forsøke. Mitt forslag er at du skifter til et mindre bur etter 3-6 måneder for så å gå over til flatt bur og til slutt et såkalt «inverted chastity cage». Denne presser penis inn i kroppen så den ikke er fysisk synlig. Velg i såfall et med kateter.

Posted

Min erfaring er at kateteret/røret kan brukes så lenge du selv ønsker. Der er to typer. Metall og silikon med metall bestykning i begge ender. De fleste som følger med burene er av silikon-typen. I motsetning til de som er laget av metall kan lengden på disse kan tilpasses etter eget ønske ved å klippe av dem til ønsket lengde. Når det gjelder tykkelsen/diameteren på kateteret er som regel 8 mm, men de kan kjøpes separat i større og mindre diameter. Er tykkelsen for liten kan det gjøre at at det spruter utenom kateteret man urinerer. For å unngå dette må du kontrollere trykket.