Gå til innhold

Ruined orgasm - ekte cuck "nytelse".


Ambivalent

Anbefalte innlegg

Regner med at mange cucks både har forsøkt, og forhåpentligvis opplevd den mildt sagt tveeggede følelses cocktailen av, en "ruined orgasm". Forutsetningen er selvsagt at den utføres korrekt. Jeg fant denne (link), som et svært pirrende "bevis" på at, riktig utført, kan en cuck få flere ruined orgasms på rad. Det kan være en spennende par-lek når han f.eks. skal tømmes ordentlig før kuklåsen skal på og sitte på lenge, alternativt motsatt; når cucken har vært låst/nektet lenge. Eller om Hotwife vil sikre seg at han ikke tukler med seg selv mens hun er på besøk/weekend tur med sin Bull. Mange varianter. 

Det krever en del trening av HW også, hun må både kjenne sin cucks reaksjonsmønster samt bruke hender (evt. munn/føtter) riktig og viktigst av alt; "timing" er alt, det gjelder å stoppe stimuleringen akkurat i tide, slik at cuck først kjenner på følelsen av like før orgasme, deretter et øyeblikks sjokkerende "hanging time" før blandingen av mental frustrasjon og fortvilelse krydres med OK fysisk nytelse men heller ikke mer. 

Lykke til alle som liker å eksperimentere og ydmyke sin mann/bli ydmyket av sin kone.  

 

14923802.gif.c44a87228bdd2973dee660354c14f2c1.gif

  • Takk 1
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kulis skrev (På 30.12.2023 den 16.43):

Deilig film veldig pirene og få ruined tømming.  Hun har også dyttet meg av så jeg har mistet orgasmen så jeg har bare sølt til fitta hennes, og da er det deilig og må gjøre reint... 

Den varianten er veldig pirrende og ydmykende, når hun bare dytter meg vekk i det jeg er i ferd med å komme og hun ler gjerne av meg når jeg mister orgasmen og cum’et bare renner hjelpesløst ut….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal_Cuck skrev (3 timer siden):

Den varianten er veldig pirrende og ydmykende, når hun bare dytter meg vekk i det jeg er i ferd med å komme og hun ler gjerne av meg når jeg mister orgasmen og cum’et bare renner hjelpesløst ut….

sån ble det i dag 1.1.24  ble dyttet av og slikket henne til orgasme og gjort henne rein.... 

 

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...