Goddess&Servant Skrevet 12. september 2023 Share Skrevet 12. september 2023 (endret) Vi er et par som har en fantasi om cuckolding og hotwife. Fantasien har vært nå i flere år, og nylig har jeg låst min cuckold i kuklås på ny, skrevet en omfattende kontrakt og startert for fullt å knulle min cuck med strapon og butpluggs. Ønsker å bli pult av en bull med stor kuk og har veldig lyst å se min cuckold bli pult. Ønsker at bull skal komme inni meg og cuckold gjør oss ren, men det er viktig at du er ren og sykdomsfri. Cuck er også glad i piss play og breathplay. Litt småredd å ta første kontakt og vil gjerne bli mer kjent, men ettersom vi begge er ny og nervøs, så er det viktig for oss å bygge tillit, samt viktigheten med diskresjon. Endret 12. september 2023 av Goddess&Servant 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911 Skrevet 13. september 2023 Share Skrevet 13. september 2023 Vi bor i nøyaktig samme område og jeg fantaserer om det samme som deg, men fruen er (foreløpig) avvisende til forslaget. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darky Skrevet 13. september 2023 Share Skrevet 13. september 2023 Spenende, synd bor veldig lang fra dere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goddess&Servant Skrevet 13. september 2023 Forfatter Share Skrevet 13. september 2023 Ja, det er ofte utfordringer med avstand.. men ønsker jo gjerne at en bull tar kontakt hvis han skal forbi/igjennom området. Ønsker gjerne å dele et hotellrom med både bull og cucken min. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet 3. oktober 2023 Share Skrevet 3. oktober 2023 Jeg bor på sortland, pm meg om dere ønsker å bli bedre kjent 😘 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.