Goddess&Servant Skrevet 12. september 2023 Skrevet 12. september 2023 (endret) Vi er et par som har en fantasi om cuckolding og hotwife. Fantasien har vært nå i flere år, og nylig har jeg låst min cuckold i kuklås på ny, skrevet en omfattende kontrakt og startert for fullt å knulle min cuck med strapon og butpluggs. Ønsker å bli pult av en bull med stor kuk og har veldig lyst å se min cuckold bli pult. Ønsker at bull skal komme inni meg og cuckold gjør oss ren, men det er viktig at du er ren og sykdomsfri. Cuck er også glad i piss play og breathplay. Litt småredd å ta første kontakt og vil gjerne bli mer kjent, men ettersom vi begge er ny og nervøs, så er det viktig for oss å bygge tillit, samt viktigheten med diskresjon. Endret 12. september 2023 av Goddess&Servant 5 Siter
911 Skrevet 13. september 2023 Skrevet 13. september 2023 Vi bor i nøyaktig samme område og jeg fantaserer om det samme som deg, men fruen er (foreløpig) avvisende til forslaget. 1 Siter
darky Skrevet 13. september 2023 Skrevet 13. september 2023 Spenende, synd bor veldig lang fra dere. 1 Siter
Goddess&Servant Skrevet 13. september 2023 Forfatter Skrevet 13. september 2023 Ja, det er ofte utfordringer med avstand.. men ønsker jo gjerne at en bull tar kontakt hvis han skal forbi/igjennom området. Ønsker gjerne å dele et hotellrom med både bull og cucken min. 1 Siter
Dice Skrevet 3. oktober 2023 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg bor på sortland, pm meg om dere ønsker å bli bedre kjent 😘 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.