Gå til innhold

Sperm i trusa


Sexytøs

Anbefalte innlegg

Hei. 
har gjennomført litt treff… til nå har spruten vært på fitta pupper eller rumpa…. Tenker nå få den i meg og komme hjem til typen… hvordan oppleves dette da kona treffer menn ute??? Jeg er på hotell mens typen hjemme passer barn… tenker om bull tømmer ladning i meg dra på trusa med en gang… men må da sitte i taxi 40 min fra oslo og hjem…. Hvordan erfaring har damene eller gutta her inne med dette??

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sånn at vi ønsker at fitta fylles godt opp av Bull, så cuck kan rengjøre henne etter treff. Lettere om cuck er tilstede og kan starte jobben rett etterpå men det fungerer også fint om hun er på vift og kommer hjem, følelsen for henne er nesten like intens men cuck får ikke like mye ut av det, da det ikke er så mye å rengjøre men det pirrer uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold_par skrev (På 20.4.2023 den 23.12):

Her er det sånn at vi ønsker at fitta fylles godt opp av Bull, så cuck kan rengjøre henne etter treff. Lettere om cuck er tilstede og kan starte jobben rett etterpå men det fungerer også fint om hun er på vift og kommer hjem, følelsen for henne er nesten like intens men cuck får ikke like mye ut av det, da det ikke er så mye å rengjøre men det pirrer uansett. 

Takk for svar:) 

 

sant det siste du sier derfor jeg vill se han slikker trusa mi ren også om sæd ligger her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexytøs skrev (På 22.4.2023 den 0.43):

..sant det siste du sier derfor jeg vill se han slikker trusa mi ren også om sæd ligger her også:)

Tror det krever en ivrig og ikke minst lydig cuck om han skal synke til det nivået og slikke trusa ren for ladning. Modig men selvsagt pirrende også😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold_par skrev (På 26.4.2023 den 18.32):

Tror det krever en ivrig og ikke minst lydig cuck om han skal synke til det nivået og slikke trusa ren for ladning. Modig men selvsagt pirrende også😇

Sant;) hva tenker man er mer ydmykende med slikke sæden av min sexy lille g-streng en rett fra fitta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexytøs skrev (36 minutter siden):

Sant;) hva tenker man er mer ydmykende med slikke sæden av min sexy lille g-streng en rett fra fitta;)

Høres jo ganske så ydmykende ut. Kan jo be han ta på trusa på seg selv når han er ferdig med slikkingen, så kan du le litt av det synet😈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Cuckold_par skrev (På 5.5.2023 den 18.43):

Eller enda bedre, om han har kuklås så kan trusa tres utenpå med klar beskjed om at det ikke er aktuelt at han skal sprute i nærmeste framtid, patetisk som han er😈EWc2TxRXsAIcOl_.thumb.jpg.2e6c2d5c54301436cad417373117ebc9.jpg

Ahhh så deilig bilde😘😘 og fin ide;) skal la han få gå i mine brukte skittene truser fremover;) helt klart:)

 

noen her som må gå slik på jobb eller fest osv??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexytøs skrev (På 20.5.2023 den 22.18):

Ahhh så deilig bilde😘😘 og fin ide;) skal la han få gå i mine brukte skittene truser fremover;) helt klart:)

noen her som må gå slik på jobb eller fest osv??

Så bra du likte ideen. Det hender rett som det er at cucky må gå med lås og mine truser på jobb, på trening og til med når han stikker på pub med gutta. Bare tanken på at kameratene spør hvorfor han må gå på toalettet og ikke i urinalen når han skal tisse er jo ekstremt pirrende. Han blir tvunget til å sitte å tisse når låsen er på og det er selvsagt ikke aktuelt for han å stille seg opp i urinalen og vise den frem der, selv om det hadde ekstra ydmykende🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...