Mikke Skrevet 18. november 2012 Share Skrevet 18. november 2012 I dag hadde fruen lyst på litt ekstra spenning, og fikk tillatelse til å tekste med sin tidligere date.. Fikk akkurat teksmelding: Spent? Drar til ham nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 18. november 2012 Forfatter Share Skrevet 18. november 2012 kjenner følelsene sliter i kroppen, alle sanser blir på en måte forsterket... og tar meg selv i å titte på klokken hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 18. november 2012 Forfatter Share Skrevet 18. november 2012 ny SMS: Fremme... venter ute.. Hjertet banker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 18. november 2012 Share Skrevet 18. november 2012 Kjempespennende, jeg vet akkurat hvordan du har det! Venter spent på oppdateringer. Hilsen mannen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 18. november 2012 Forfatter Share Skrevet 18. november 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 18. november 2012 Share Skrevet 18. november 2012 nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 18. november 2012 Forfatter Share Skrevet 18. november 2012 Da har det gått 40 min.. ser frem til å få henne hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 18. november 2012 Share Skrevet 18. november 2012 Ser ut som hun får kjørt seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder27 Skrevet 18. november 2012 Share Skrevet 18. november 2012 Dette var veldig hyggelig hun nyte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 18. november 2012 Share Skrevet 18. november 2012 Meeeget pent ;-) Godt å se at hun får hva hun fortjener og trenger. om hun trenger meg så ... *smiler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 19. november 2012 Share Skrevet 19. november 2012 Ser ut til at hun har fått det hun trenger ja. Deilige meldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 19. november 2012 Share Skrevet 19. november 2012 Ble det deilig å få henne hjem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrUlsteinvik Skrevet 19. november 2012 Share Skrevet 19. november 2012 Ikke mye til historie å lese om akkurat. Man burde vente til kjerringa kommer hjem og da skrive hele historien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par78 Skrevet 23. november 2012 Share Skrevet 23. november 2012 Ikke enig med siste kommentar, synes det er morro å lese slike føljetonger, særlig når det blir lagt ut sms og mms-meldinger ;-) Fyr løs med mer ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terry31 Skrevet 23. november 2012 Share Skrevet 23. november 2012 Konge med skjermdumper fra telefonen, blir veldig ekte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TheQueenAndSirDuke Skrevet 8. desember 2012 Share Skrevet 8. desember 2012 Herlig, Mikke! Vi har det på samme vis, og jeg bare elsker å sitte her hjemme og ronke til jeg neeeeesten kommer mens jeg venter på neste melding fra henne! Ser ut som du har en skikkelig kåt, skamløs tøs du også - vi er heldige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.