Gå til innhold

Sterkeste minne.


Otto

Anbefalte innlegg

Mitt sterkeste minne er fra den kvelden vi levde ut å bringe inn en ekstra mann for første gang. Vi hadde invitert en venn, og uten at alt var helt avklart, tror jeg alle skjønte hva som var i ferd med å skje. Vinen fløt noe fritt, og i det jeg skulle en tur på toalettet foreslo jeg at de kunne korte ned ventetiden med litt småklining. Begge lo, og da jeg kom tilbake til stuen ble jeg stående i døråpningen å se på dem. Ingen enset meg, de var oppslukt i dyp kyssing og hendene hadde allerede begynt å fare over bryster og skritt. I meg veltet det opp følelser som var sterkere enn det jeg hadde forutsatt. De var ikke negative, men en salig blanding av sjalusi og spenning. Da de oppdaget meg, stoppet de opp og begge rødmet kledelig. Kvelden endte litt forsiktig, men alt i alt var dette starten på mange flotte opplevelser. Hva er ditt sterkeste minne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss begynte det med at kona var innom på gjesterommet for å si godnatt til gjesten som var innom av og til i flere år før dette skjedde. 
Jeg tenkte kanskje ikke over det til å begynne med, men etter hvert tok nok denne "godnattklemmen" lengre og lengre tid, fortsatt uten at jeg reagerte noe spesiellt.
Men var nok inne på tanken at det kanskje kunne være at hun gjorde en lite sugejobb.

Døra til gjesterommet pleide å stå på klem og en gang tok jeg meg den frihet og tittet inn. Jeg så ikke noe spesiellt annet enn at kona dyttet dyna rundt han og sa godnatt. Hva de hadde bedrevt vet jeg ikke.
Kona var alltid kåt og "knullesyk" når hun kom fra han, og mer enn gjerne ville hun pule. 

Så til det jeg aldri glemmer;
 Som vanelig når hun kom fra han; Det ble puling. Og jeg husker veldig godt at jeg gled så merkelig lett inn i henne, fitta hennes var helt åpen og var svært så glatt og deilig og det sa jeg til henne. 
Da kom det: "Jeg er nypult, jeg har sæd i meg!"

Når jeg spurte om de pleide å ha et "godnattknull" nektet hun for det, men etter den gangen har det blitt en vane og mer enn det: De puler både tidlig og sent når han er her. og han har etter dette blitt "den faste elskeren" hennes.

Etterhver har det blitt forskjellige varianter slik som: Han pulte meg og spruta meg full.... Vi knulla som kaniner..... Jeg tømte kuken hans...

Men det er vel dette jeg husker best og liker best. Hun vet det og sier det stadig når hun kommer fra han: "Jeg er nypult, jeg har sæd i meg!"

Endret av TobiasX
  • Liker 4
  • Sexy 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Første gang husker jeg veldig godt. Kona fremsto negativ men jeg hadde jo invitert han og ja det ble litt pinlig start. Han var sosial og snart var samtalen i gang. Og når man går på toalettet og hører kjente lyder på vei inn i stuen og blir overrasket over hvor godt igang de allerede var. Der sto han med en real ståkuk fremme og kona var snudd rundt med stjerten i været. Han dro ned trusa hennes idet jeg entrer rommet og dukker med hodet mellom lårene,både fingre og tunga setter fart i pulsen hennes og når han kjører kuken i henne går hun av. Det gjør derimot ikke han og han tar henne deilig variert og stønner og bare lar det flomme i henne. 
Altså en time etter ankomst hadde han tømt seg i kona.

  • Liker 1
  • Takk 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...