Gå til innhold

Cuckolding/Utroskap - trenger innspill, takk!


Misterxxx

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har vært gift i over 20 år og swingt omtrent like lenge, med noen opphold. Har også ønsket å prøve ut cuckold-livsstilen lenge, og fruen har vært interessert, men ikke gjort noe særlig. Nå viser det seg at hun har truffet en fyr bak min rygg i nesten halvannet år, som hun har hatt sex med og fått følelser for, men hun bedyrer at det aldri vil bli noe mer enn det. Jeg ble selvsagt ganske paff, sint og opprørt av dette, da hun hadde frie tøyler og kunne gjøre som hun ville, bare hun informerte meg på forhånd. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal håndtere dette. Jeg har selv ønsket en slik setting, og er villig til at de fortsetter å treffes, da med full åpenhet rundt det. Og det er greit for dem begge. Men jeg sliter med å takle det lange forholdet som har utviklet seg bak min rygg... Det kan jo legges til at fyren hun har truffet er en venn av meg, som i tillegg er mannen til en venninne av min frue - bare for å gjøre det hele enda mer komplisert 😅 Noen som har vært i samme situasjon? Eller noen som har noen smarte råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misterxxx skrev (5 timer siden):

Hei!

Vi har vært gift i over 20 år og swingt omtrent like lenge, med noen opphold. Har også ønsket å prøve ut cuckold-livsstilen lenge, og fruen har vært interessert, men ikke gjort noe særlig. Nå viser det seg at hun har truffet en fyr bak min rygg i nesten halvannet år, som hun har hatt sex med og fått følelser for, men hun bedyrer at det aldri vil bli noe mer enn det. Jeg ble selvsagt ganske paff, sint og opprørt av dette, da hun hadde frie tøyler og kunne gjøre som hun ville, bare hun informerte meg på forhånd. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal håndtere dette. Jeg har selv ønsket en slik setting, og er villig til at de fortsetter å treffes, da med full åpenhet rundt det. Og det er greit for dem begge. Men jeg sliter med å takle det lange forholdet som har utviklet seg bak min rygg... Det kan jo legges til at fyren hun har truffet er en venn av meg, som i tillegg er mannen til en venninne av min frue - bare for å gjøre det hele enda mer komplisert 😅 Noen som har vært i samme situasjon? Eller noen som har noen smarte råd til meg?

Jeg er vel den som er mest ivrig på denne livsstilen av oss, og hun har litt vegring mot det. Har prøvd noen ganger, men kan vel ikke si at vi utøver dette aktivt. Personlig ville jeg følt dette som utroskap, da det har skjedd uten at du har vært klar over det. Jeg vet jo ikke hvilke kriterier Dere har lagt til grunn, men man skal vel være to sammen om dette. At hun treffer han alene er en ting, men hun har jo faktisk gjort det uten at du aner noen ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristiansund skrev (58 minutter siden):

Jeg er vel den som er mest ivrig på denne livsstilen av oss, og hun har litt vegring mot det. Har prøvd noen ganger, men kan vel ikke si at vi utøver dette aktivt. Personlig ville jeg følt dette som utroskap, da det har skjedd uten at du har vært klar over det. Jeg vet jo ikke hvilke kriterier Dere har lagt til grunn, men man skal vel være to sammen om dette. At hun treffer han alene er en ting, men hun har jo faktisk gjort det uten at du aner noen ting.

Det er definitivt utroskap, ja. Jeg har også vært mest ivrig på cuckold-livsstilen, mens hun har vegret seg - men da altså allikevel hatt en elsker/kjæreste bak min rygg. Kriteriene har hele tiden vært klare, at hun selvsagt skal fortelle meg hvis noe skjer, men i dette tilfellet har alt foregått uten min viten, selv om hun vet at jeg hadde likt opplegget. Det er derfor jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre videre. Tilliten til kona er ikke akkurat høy nå, men jeg har latt dem møtes igjen etter avsløringen, nettopp fordi opplegget tenner meg. Men jeg er veldig skeptisk til om jeg skal la dem få lov videre, da dette startet på en så jævlig feil måte 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg så godt.. du beskriver veldig mye situasjon som jeg selv er i.. og opplevd med en dels år mellomrom siden vi ble sammen for 35 år siden..

Akkurat nå har hun egentlig 2 "elskere" som hun styrer all chatt og treff med på egen hånd, selv om det er jeg som har introdusert henne for dem. og til tider så synes jeg det går litt for langt av henne.

Når jeg har funne ut at hun har truffet en av dem på egen hånd, uten å si noe om det, så har det egentlig virket som at hun ikke helt har funnet måten å si det på selv om hun har lyst å skryte av det..

men jeg og kjenner på sjalusifølelsene i blant, men klarer alltid å holde ei god tone til fruen og bruker aldri hennes utroskaptreff  i noe form for krangling eller suring mellom oss.. heller aldri sur på hennes "venner" da de ikke har noe med den delen, viktig at gjestene føler seg velkommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke greit det du opplever. Slik jeg ser det er hele vitsen med cuckolding at dere er sammen om dette, prater om det i forkant, velger ut aktuelle "kandidater", cuck får se på eller i det minste får video og bilder av møtene og slikt. Det er kåtskapen og tenningen på dette som er drivkraften. At hun går bak ryggen din betegner jeg som utroskap. Det er viktig med info til hotwife om hvordan dette fungerer og at utroskap ikke inngår i denne settingen.

Jeg har fortalt min kone om at hun har et "frikort", men et absolutt krav er at jeg blir informert, i det minste umiddelbart i etterkant, og får all info. Alt annet er ugreit og utroskap. Foreløpig er hun negativ til dette, men er litt åpen for å prøve trekant, noe som også tenner meg. Så får vi se hvor veien går videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...