Gå til innhold

Min kvinne søker elsker i Oslofjordområdet


Cuckold

Anbefalte innlegg

Min kvinne trenger en elsker som kan møte hennes behov både mentalt og fysisk. Du bør bo så nær Oslofjordområdet at dere kan møtes jevnlig. Hun er 43 år, lys, høy, normalvektig og flott. Du bør være høyere enn henne, sosialt oppegående, ha stabil psykisk helse, sterk kropp og en pikk av anstendig størrelse - altså større en gjennomsnittet. Det siste er noe jeg selv mangler. Hun liker menn som er seksuelt dominante, som forstår å tilfredsstille en kvinne gjennom seksuelt samspill, lekent, sensuelt og rått.

Det er viktig at du er genuint opptatt av hennes nytelse, at du tar deg god tid, og at dere også kan ha glede av samvær utenfor sengen. Jeg er cuckold og vil i mange tilfeller være til stede og tjene og varte dere opp uten egne krav, som en kontrast til deg både fysisk og mentalt - for å tilføre treffene en ekstra dimensjon. Dette er en avgjørende del av vår felles seksuelle dynamikk, og det er derfor avgjørende at min tilstedeværelse og ydmykende rolle ikke bare er noe du finner akseptabelt, men at du faktisk nyter følelse av å triumfere over en annen mann ved å gi hans kvinne det han ikke makter - rett for øynene på ham.

Endret av Cuckold
  • Liker 6
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den fineste og mest "spot-on" annonsen/invitasjonen som er laget noensinne her inne. Perfekt beskrivelse på en cuckolds fantasier og ønsker og ikke minst; den beskriver vel alt en Bull skal være, både for cucken og ikke minst hans kvinne. Applaus! Og lykke til med selekteringen, her blir det nok en "long-list" ganske raskt😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...