Gå til innhold

Spørsmål til alle cuck (evt. hotwifes) her inne


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Må si jeg liker denne siden mer og mer, og vil gjerne bli litt mer kjent med dere. Så jeg har noen spørsmål:

  1. Hvor mye fremmed pikk har konene deres fått siden dere innledet et cuckold-forhold?
  2. Spruter alle inne fittene konene deres, og får dere lov til å slikke henne ren hver gang?
  3. Har dere erfaring med gangbang, enten privat arrangert eller på en swingersklubb?

Hyggelig om de som har lyst og tid svarer på dette. Og gjerne litt detaljert også 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel delta på denne da. Er litt vansklig å si når det faktisk startet som cuckold forhold.  Kan jo si det gled sakte over fra å ver konstant utro til en godkjent ting som ente i en form for opent forhold den ene vegen.                                                   1.Hun var jo aktiv uten eg viste det i starten men vil anta rundt 200 forskjellige etter det gikk fra utro til en godkjent greie.  2. i lokal miljøet på fester osv har vel kondom vert sjelden. men da vi begyndte å leke med treff via denne siden har det vert med som regel. Har slikket henne nypult ofte, men ikke hver gang.                                                                                        3.  G B har det vert noen av. både tilfeldig cracy påfunn på fest og planlagte via denne siden. så raskt regnet er det vel 3-4 ganger spontant i fest sammenheng, 2 i C4 arrangement.

 

  • Liker 2
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckman1983 skrev (På 12.2.2023 den 10.42):

Må si jeg liker denne siden mer og mer, og vil gjerne bli litt mer kjent med dere. Så jeg har noen spørsmål:

  1. Hvor mye fremmed pikk har konene deres fått siden dere innledet et cuckold-forhold?
  2. Spruter alle inne fittene konene deres, og får dere lov til å slikke henne ren hver gang?
  3. Har dere erfaring med gangbang, enten privat arrangert eller på en swingersklubb?

Hyggelig om de som har lyst og tid svarer på dette. Og gjerne litt detaljert også 😉

Må si jeg liker denne siden mindre og mindre da den de siste par årene har vært tilnærmet død. Men det er fint at noen gidder å bidra, så takk for det🙂

1. Vi har hatt en god del treff, vet ikke hva du legger i "mye" (er det antall ulike eller antall møter) men det har blitt noen. 

2. Ikke alle men som regel er det normal avslutning. jeg får helt sikkert lov å slikke rent hver gang men det er ikke hovedregelen, sloppy seconds er mer vanlig her. 

3. Nei

  • Liker 2
  • Trist 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. Vi har nok koset oss ilag med andre siden slutten av 1990-tallet. Noen år med en del treff og noen år som har omtrent vært uten treff.. siste årene har fruen derimot virkelig fått smaken på gjestekuk og spenning.. hun har og sørget for at hun har 2 menn som hunregelmessig har kontakt med selv og ordner treff direkte med dem seg i mellom, og hun liker å kalle dem "elskerene mine" ofte jeg kommer hjem fra jobb og hun nevner under middagen at snart kommer hennes elsker innom for en kosekveld.. hun steller seg og det blir alltid en suksess.
  2. Fruen elsker å se meg suge kuk rent generelt,, 90% av våre treff er med bi-menn. og når hun og elsker er ferdig og slitne så liker de å ligge og kose med hverandre når jeg suger og slikker dem rene.
  3. fruen har ofte drømt om GB, men det nermeste vi har vært er at hennes elsker tok med sin Hetro venn og vi hadde en lørdagskveld med mye alkohol, mye nakenhet og fruen i sentrum som ble pult på rundgang hele kvelden. og hun fikk bruke mye tid på å suge kuk og ja.. (3menn og fruen) 
  • Liker 3
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perbaerum skrev (4 timer siden):

Punkt 3 kvalifiserer vel som GB P. King? Eller hverfjall mini-GB.

Joda, var i grunn det som var tanken... men vi liker å tro at vi ikke har hatt en skikkelig GB før det har vært minst 5 aktive menn som skifter på henne. og det er noe hun drømmer mye om å klare å få til...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hun har fått et sted mellom 15 og 20 fremmede, stort sett, store deilige pikker de seneste årene, noen av dem flere ganger 

2. Med noen få unntak: ja selvsagt, konefitten skal fylles og jeg har stående ordre om å rengjøre, enten det er ferskt og godt fylt eller rester som må tas når vi møtes igjen. 

3. Har hatt tre Bulls samtidig mens jeg måtte se på/hjelpe til/slikke før og etter. Hun har bedt meg arrangere slikt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuckMyGirl skrev (På 14.2.2023 den 8.01):

Får vel delta på denne da. Er litt vansklig å si når det faktisk startet som cuckold forhold.  Kan jo si det gled sakte over fra å ver konstant utro til en godkjent ting som ente i en form for opent forhold den ene vegen.                                                   1.Hun var jo aktiv uten eg viste det i starten men vil anta rundt 200 forskjellige etter det gikk fra utro til en godkjent greie.  2. i lokal miljøet på fester osv har vel kondom vert sjelden. men da vi begyndte å leke med treff via denne siden har det vert med som regel. Har slikket henne nypult ofte, men ikke hver gang.                                                                                        3.  G B har det vert noen av. både tilfeldig cracy påfunn på fest og planlagte via denne siden. så raskt regnet er det vel 3-4 ganger spontant i fest sammenheng, 2 i C4 arrangement.

 

Ja ser trønderrambo har likte dette. Han er jo på listen så 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckman1983 skrev (På 12.2.2023 den 10.42):

Må si jeg liker denne siden mer og mer, og vil gjerne bli litt mer kjent med dere. Så jeg har noen spørsmål:

  1. Hvor mye fremmed pikk har konene deres fått siden dere innledet et cuckold-forhold?
  2. Spruter alle inne fittene konene deres, og får dere lov til å slikke henne ren hver gang?
  3. Har dere erfaring med gangbang, enten privat arrangert eller på en swingersklubb?

Hyggelig om de som har lyst og tid svarer på dette. Og gjerne litt detaljert også 😉

1. Ingen, enda, dessverre........

2. Hvis/når hun er villig til å ta til seg en Bull (eller flere) vil jeg ønske at det er obligatorisk, at Bulls fyller fitta og jeg rengjør

3. Ingen erfaring og det er ikke på ønskelista

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Min kone har bare 2 "fremmede"   en skole kammerat fra Norsk undervisning og en arbeidskollega.

2. Begge har sprutet inni musa hennes.  Har ikke fått meg til å slikke henne etterpå, men tenkt mye på det.

3, Ingen erfaring og jeg tror ikke hun er interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

1. Fruen har hatt ca. 70 forskjellige, men flere av dem mange ganger

2. De fleste har spruta i fitta uten gummi, bortsett fra på swingersklubb. cucky har slikka ren etter mange men ikke alle.

3. Ikke arrangert men tilfeldig GB når hun var eneste dame neon timer på swingersklubben. 11 menn totalt den kvelden.

  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cuckoldpar skrev (17 timer siden):

1. Fruen har hatt ca. 70 forskjellige, men flere av dem mange ganger

2. De fleste har spruta i fitta uten gummi, bortsett fra på swingersklubb. cucky har slikka ren etter mange men ikke alle.

3. Ikke arrangert men tilfeldig GB når hun var eneste dame neon timer på swingersklubben. 11 menn totalt den kvelden.

Så utrolig deilig å lese. Merket jeg fikk ståpikk av innlegget ditt, hehe.

Jeg ser fruen din har en helt vanvittig deilig fitte med mye hår, så de som har hatt gleden av å sprute inni henne bør føle seg beæret 😊

Håper dere klarer å nå 100 fremmende menn på et tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...