Gå til innhold

Gamle gode minner !


Stvgman

Anbefalte innlegg

Det ringer på døra. Oisann nå ser jeg hvorfor. Jeg satt og leste i siste nummer av Aktuell Rapport samtidig som jeg dro den litt. Ser nå at der jeg sitter kan man se rett inn via kjøkkenvindu. Drar opp buksa slenger bladet på gulvet og går for å åpne. Der står kona til husverten. Ei nydelig dame i femtiårene,jeg var 21 den gang. 
Jeg prøver å late som ingenting og ber henne inn. Vel det går dårlig det første hun ser er Aktuell Rapport. Ja det er bra sier hun. Bra sier jeg du har nettopp sett baksiden av det å være alene. Men det er jo så mange jenter som kommer hit sier hun. Ja sier jeg men kun ei syns jeg er deilig og hun er gift så utenfor rekkevidde av den grunn. 
Hun får det travelt takker for seg og en times tid senere ringer det på igjen. Nå er det begge som ønsker en prat. Han er kort og sier han vet hva hun vil si og at det er greit for han. Han går. 
Jeg så deg gjennom kjøkkenvindu tidligere. Du vet sa hun gifte er også ulike. I noen forhold er det mannen som har seg på si. I vårt ekteskap er det jeg som ønsker mer og jeg har lyst på deg. 
Jeg reiser meg og omfavner henne. Tunga glir inn i munnen hennes mens jeg trykker henne inntil. Kjenner hennes store bryster mot brystkassa mens jeg trykker kuken mot låret hennes. Ja det skjer fort buksa mi faller med truse i ett napp og ut spretter en stor villig ungkuk ut. Hun gaper over og suger deilig. 
Inn i senga og snart er det min tur å slikke fitte før jeg tar henne går kraftig av  og tar henne videre til neste utløsning oi så viril man er i den alderen. 
Vel det var starten noen som ønsker mer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter å ligge inntil henne etterpå. En stor dame med stor deilig rumpe tykke lår og veldig store bryster med deilige brystvorter å suge på. Men selvsagt må hun opp til mannen som nok har hørt alt i det lytte huset. Tar på seg trusa og så er hun borte. 
Går ut i stua hvor jeg hører dem best. Først er han høyrøstet og forstår visst ikke hvorfor det skjedde så fort. Så går lydene over i kos og du verden som han tok henne. Ja hun fortalte at hun den kvelden fikk sine beste orgasmer og i hopetall av begge på hver sin måte som hun sa. 
Ja snart var vi også sammen alle tre og Guri nyter hvert øyeblikk og elsker å ha to.

  • Liker 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest av alt likte hun å komme ned på kvelden. Da var det slikking og suging og forfra og bakfra og høylydt var vi. Hun kunne sitte å ri kuk som få.Ikke rart med de deilig skinkene myke samtidig kjenner man musklene i bevegelse samtidig som de tunge brystene klasker mot kinnet mens hun høyt uttaler «det gååår». 
Og til slutt får jeg henne på rygg og da er det kuken som bestemmer. Herlig å ha ei slik moden dame under seg. Fitta hennes var outie med kjønnslepper som svulmer når hun er motagelig og det var hun to til tre dager i uka. Mannen ønsket kun en i uka men greide ikke å holde seg hver gang han hørte kona få kuk. Tror det var positivt for han jeg.

  • Liker 2
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ønsker litt om når mannen var med. Vel første gang kom han for å se. Guri hadde avtale med han om det. Jeg vet ikke at mannen står bak og ser kona få kuk. Guri hadde ridd kuk mer høylydt enn vanlig og når jeg får henne på rygg er jeg så kåt at kuk og fitte er alt som eksisterer og hun jokker imot. Klemmer lårene rundt meg. Alt er i bevegelse ei deilig stor rumpe som forsterker hofte bevegelse. 
Han har uten at jeg oppfatter det stilt seg bak og ser kona få kåt kuk. Guri gjør meg oppmerksom på han. Gjør deg klar ta meg etterpå. Vissheten at gubben står bak og drar den gir mer ekstase og snart tømmer jeg meg dypt i Guri som også rister og gååår.

Jeg har knapt rullet av henne før han er på henne og går av kort tid senere. 
 

  • Liker 2
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri var et funn jeg ikke fikk oppleve før jeg traff kona. 
Guri var unik kom gjerne innom bare for å bøye seg fremover og få seg et raskt knull. Ja hun kom av og til fordi hun kun ville suge kuk. Min var noe større enn mannen og bedre å suge sa hun. Stort kukhode likte hun

ja selv om dette var lenge siden og Guri har vandret så savner jeg tiden vi hadde. Du var alltid tilgjengelig og kroppen var perfekt med ei deilig våt mus alltid. Savner deg

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...