Gå til innhold

litt om dere selv


iorna

Anbefalte innlegg

Kjære alle nye (og gamle) medlemmer her på NC.

Det er blitt et stadig økende problem med menn som vil chatte og som ikke har lest vår profiltekst, langt mindre har skrevet noe som helst om seg selv, annet enn kjønn.

Hvordan kan de vente at noen vil chatte med dem uten noen som helst informasjon og hva og hvem de er og hva de søker.

Får stadig:

"hei, treff i kveld"

Sjekker først profilen deres uten hjelp, spør hvorfor det ikke står noe i profilen deres.

Får ingen respons, bare:

"kåt, knulle ikveld?"

De har fortsatt ikke lest profilen hvor det står at det nesten alltid er mannen i paret som er pålogget her og at er meg de spør om vil knulle :-)

 

DA blir jeg faktisk ganske ufin, og får jeg da ikke en fornuftig respons blokkerer jeg dem bare.

Jeg håper man kunne legge inn en funksjon hvor alle som registrerer seg enten får en text som må leses om hvordan man presenterer seg, eller må fylle ut et skjema om seg selv med legninger, drifter og ønsker.

 

Forøvrig en mengde hyggelige mennesker her, som har ført til fine treff for oss.

Veldig glad NC finnes. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra innlegg, ser ikke helt poenget med å legge til folk her som venn heller før man har truffet hverandre jeg da, er vel da man ser om man er venn eller ikke, ser på mange profiler her inne, at noen har 60 - 70 venner, tror ikke dem har møtt alle disse, kanskje 1 toppen 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for viktig og godt innlegg. På vegne av oss menn må jeg bare be om unnskyldning for at vi altfor ofte kobler inn kukkhodet i stedet for hodet, og tror at jenter tenker likt. Godt da med en påminning om å ta oss tid til å bli litt kjent, å fantasere sammen - og dermed bygge opp noe som er mye mer spennende enn bare å sette i gang og "pumpe". Er selv ny her og har ikke fått finpusset profilen min enda. Kikker først litt på hva som skjer, og prøver å lære litt underveis. Klem fra lekekameraten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klassiker dette ;-) Problemet tror jeg skyldes testosteronoverskudd kombinert med internett. Blir for lett å slenge ut agn overalt, og så lenge man får ett napp i ny og ne så fungerer det jo?

 

Litt den samme problemstillingen som spam i innboksen. Koster ingenting og noen biter jo på, så da så..

 

 

Forøvrig... Kåt? Knulle i kveld? ;-)

 

---------- Post added at 21:49 ---------- Previous post was at 21:47 ----------

 

Og hvis du ikke vil knulle og er fra isplaneten frigid....!!

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=mGfbr2mQN-Y

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liknende frustrerte innlegg har dukket opp på alle sosiale nettsteder jeg har vært innom, og nei, det skyldes ikke meg :-) Jeg er vel som flere over har skrevet flau på vegne av mitt eget kjønn i så måte. Men jeg tenkte på det T2T skriver om at "så lenge man får seg ett napp i ny og ne så fungerer det jo?". Og det er det jeg lurer på - blir det faktisk noe på dem? Fungerer strategien? Jeg har spurt om det flere ganger, men aldri fått noe godt svar. Og disse hodeløse mennene tror jeg aldri leser sånne forum som dette. De surfer bare profiler, hvor enn de er. Og det er jo ganske logisk at de ikke orker å lese lange forumtråder når de ikke en gang orker å lese profilteksten før de sender avgårde et kort stønn.

 

Forresten - Knulle, noen? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...