Gå til innhold

Kona var på ferie aleine


Mr_me

Anbefalte innlegg

For et par år siden reiste kona på ferie en måneds tid aleine. På grunn av jobb kunne ikkje eg være med, men eg trur hun hadde noen egne tanker rundt turen.

Etter å ha besøkt familie, venner, dradd på sightseeing mm sendte kona melding om at min forlover hadde invitert henne til å besøke han et par døgn. Han har siden ungdommen prøvd på å komme seg ned i trusa hennes, uten videre hell. Denne turen fortalte kona det at hun syntes det ville være digg å komme hjem og hviske i øret mit mens vi koste oss i sengen «Forloveren din er så god i sengen, snilt av deg å dele meg med han.» 

Dette gjorde at hun ikke nølte et øyeblikk med å takke ja til å besøke han. Eg viste om denne lille fantasien hennes, men eg mistenker at han kanskje ikkje gjorde det. Han ringte meg og lovet dyrt og hellig at han på tross av at han har hatt lyst på henne då lenge han kunne huske ville han være den perfekte gentleman. Eg svarte at eg stoler 100% på kona og på han, og at eg ikkje kom til å miste nattesøvn over at de hadde et par dager å snakke om felles kjente mm.

Mer hørte eg ikkje om dette før kona satt og ventet på flyet, fantasien min løp løpsk, men mer viste eg ikkje. Hun sendte melding med følgende text «Eg angrer på at eg ikke krøp til sengs med han tidligere, tusen takk for at du lar meg ha slike eventyr.»

Det er vel ingen her som trenger å gjette seg til min reaksjon.. i timene eg ventet på at flyet hennes skulle lande på Flesland klarte eg ikkje helt å styre meg selv. Eg sat på en benk på flyplassen og ventet på henne og hun lo av at eg var så ivrig etter hva som skjedde på turen, og hun viste godt at ingen av mine spørsmål ville omhandle sightseeing turene..

den kvelden fortalte hun alt, og vi koste oss på mange måter.

Vi våknet til meldinger fra han. «Det var utrolig trivelig at hun var på besøk. Håper dere har anledning til å besøke meg en annen gang.»

eg svarte «Ja hun sa hun koste seg hos deg, og foreslo at kanskje vi skulle besøke deg, eller at du kan komme på besøk til oss. Hun sa at hun hadde lyst til å ha helt like dager med deg igjen.»

Han svarte ikkje meg men henne, og hun lo «Han lurer på hva eg har fortalt deg..» hun svarte han med «Han vet alt, og mener det når han inviterer deg til å gjenta besøket på alle måter..»

  • Liker 4
  • Sexy 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...