TyrogFrøya Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 Hei. Noen som vet om det finnes et sjekkested i Oslo for hotwifes og bulls? Gjerne ett sted som er litt kjent i miljøet:) VIP og Parkveien er ikke sånn sted jeg tenker på Rart om det ikke finnes i Oslo hvis de har i Bergen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 Kan ikke vi " finne " et sted sentralt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 Er det ikke Bar1 på Aker Brygge som er stedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mann73 Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 Dit skal vi i helgen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 6. november 2012 Forfatter Share Skrevet 6. november 2012 Kan ikke vi " finne " et sted sentralt ? Bar1 på Aker-brygge og baren på toppen av Plaza er det vist som gjelder... Kansje best å holde på de to. Få de litt godt innarbeidet. ---------- Post added at 18:11 ---------- Previous post was at 18:09 ---------- Er det ikke Bar1 på Aker Brygge som er stedet? Noen som vet om det er noen uskrevene regler man bør følge? Bortsett fra normal folkeskikk og "nei betyr nei" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 Nei, har ikke hørt om noen regler, men det hadde jo vært fint om vi kunne finne på et eller annet som kunne vise at vi tilhører dette spesielle miljøet. Hvis noen har et godt forslag så vil jeg gjerne være med på å diskutere det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 6. november 2012 Forfatter Share Skrevet 6. november 2012 Nei, har ikke hørt om noen regler, men det hadde jo vært fint om vi kunne finne på et eller annet som kunne vise at vi tilhører dette spesielle miljøet. Hvis noen har et godt forslag så vil jeg gjerne være med på å diskutere det. Ankellenke? Vet noen reagerer på det, for ikke alle med ankellenke er med på spillet... men de må vel klare å si nei..? Ankellenke kan jo være ett lite hint om ikke annet. Men kansje ikke så lett å se ankellenke nå om vinteren....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 Ankellenke kan, som dere sier, være litt problematisk vinterstid, og det er heller ikke så enkelt når man kommer inn på en bar, og kanskje skulle se ned under bordet for å se om kvinnen har ankellenke Hva med dette: Når man sitter der, og det kommer inn nye folk som ser seg rundt, så kan vi ta tak i, og holde vårt glass med begge hender som et slags signal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 6. november 2012 Forfatter Share Skrevet 6. november 2012 går ann å prøve... får prøve å huske å holde rundt glasset med begge hendene da.... men jeg har mer tro på lenke som er ett mer kjent tegn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 Tja. Som mann skal man jo også kunne gi et signal, og jeg tror ikke jeg vil satse på ankellenke for min egen del. Men for all del - jeg ser da ofte etter slike lenker hos kvinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 Vi er par som tenker oss en tur ut i Bergen på torsdag kveld. Da blir det Privaten. Vi har bare hørt at der kan vi kanskje treffe en mann. Dere får se etter en høy slank kar, og en hotwife på ca 163 cm høy, langt mørkt hår og nydelig rumpe. Sees da, vi skal se etter .......DEG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 6. november 2012 Forfatter Share Skrevet 6. november 2012 Vi er par som tenker oss en tur ut i Bergen på torsdag kveld. Da blir det Privaten. Vi har bare hørt at der kan vi kanskje treffe en mann. Dere får se etter en høy slank kar, og en hotwife på ca 163 cm høy, langt mørkt hår og nydelig rumpe. Sees da, vi skal se etter .......DEG! Hyggelig det. Men her snakker vi om Oslo..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 11. november 2012 Forfatter Share Skrevet 11. november 2012 Fredag 23 eller lørdag 24 tar Frøya seg en tur på byn i Oslo...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 11. november 2012 Share Skrevet 11. november 2012 Hei Og jeg tar også meg en tur på byn både 23 og 24... Ser frem til et deilig møte den 23 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 11. november 2012 Share Skrevet 11. november 2012 Hei Og jeg tar også meg en tur på byn både 23 og 24... Ser frem til et deilig møte den 23 ) Bestemt deg for hvor du skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 11. november 2012 Share Skrevet 11. november 2012 Det er nevnt 3 brødre også som et sted her. Mange holder rundt glasset med begge hendene fra før så den blir vrien. Bedre at de HW som ønsker dette kler seg egnet til å vise fram ankel kjede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 11. november 2012 Share Skrevet 11. november 2012 Er ikke klar for å gå på byn med " små " sko i kulda nå Jeg går stort sett på plassene i karl johan, men åpen for forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elverumsmann45 Skrevet 12. november 2012 Share Skrevet 12. november 2012 Har hørt at Sir Winston er en god plass. Bruker ikke HW veldig rød neglelakk i tillegg til ankellenke på venstre bein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 12. november 2012 Forfatter Share Skrevet 12. november 2012 Har hørt at Sir Winston er en god plass. Bruker ikke HW veldig rød neglelakk i tillegg til ankellenke på venstre bein. Ifølge en god artikkel som kan leses her inne er lenken på høyere ankel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elverumsmann45 Skrevet 12. november 2012 Share Skrevet 12. november 2012 Da varierer det også skjønner jeg. Hmmm må nok se etter ankellenke uansett bein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 12. november 2012 Forfatter Share Skrevet 12. november 2012 Da varierer det også skjønner jeg. Hmmm må nok se etter ankellenke uansett bein Ja. men en ankellenke betyr ikke at det er bare fritt frem... Brukes også av andre enn hotwifes det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Breeder50 Skrevet 12. november 2012 Share Skrevet 12. november 2012 Jeg mener en ankellenke burde holde. Man vil neppe treffe på så mange som bruker dette at jobben med og finne ut om den er der kun til pynt eller for og gi oss som ser etter disse ett signal... dette bør vi klare på en høfflig og diskre måte uten og forulempe noen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 12. november 2012 Share Skrevet 12. november 2012 Sir w er en bra plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elverumsmann45 Skrevet 12. november 2012 Share Skrevet 12. november 2012 Da blir det nok der på Torsdag Kaffekokern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 12. november 2012 Share Skrevet 12. november 2012 Fredag og lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.