Gå til innhold

Tøsen...


Manndom

Anbefalte innlegg

Hun ringte sent på kvelden. Jeg satt fortsatt på jobben. Det hadde vært mye å gjøre i det siste, og jeg begynte å bli lite motivert for å bli der noe særlig lenger. Vi hadde bare snakket sammen på nettet, mannen hennes, tøsen og jeg. Flørtet og delt fantasier. Snakket om hvor spennende det hadde vært å møtes en gang.

 

Hun hadde fått mitt mobilnr for noen dager siden. Sånn i tilfelle. Nå var hun her, i telefonen. Lurte på om jeg hadde tid. Hun var i byen, skulle hjem igjen dagen etter. Men denne natten på hotell. Jeg var kort, tok på meg den bestemte rollen. Spurte hvor hun var og sa at jeg kunne være der i løpet av en halv time. Mens hun ventet ba jeg henne tenke over hva slags tøs hun var som ringte fremmede menn på den måten. Inviterende.

 

Hun satt der når jeg kom. Jeg kjente henne igjen med en gang. Det var noe i blikket hennes. Glassaktig, drømmende. Samtidig pirrende skyld. Jeg gikk bort til henne, satte meg ned. Så på henne. Eller kanskje jeg overså henne og bare så på kroppen hennes. Flott kropp, flotte former. Hun hadde på seg en stram topp og kort skjørt med strømpebukser under. Støvletter. Jeg så at hun ble litt urolig av å bli betraktet. Forventningsfullt urolig.

 

Jeg hadde bare sagt et kort hei i det jeg satte meg. Ingen klem, ikke noe smil. Nå ba jeg henne gå på toalettet og ta av seg trusa. Uten et ord reiste hun seg og forsvant. Noen minutter senere var hun tilbake og rakte den til meg. Jeg smilte for første gang og så lettelse bre seg over det urolige ansiktet hennes. Jeg kjente at den var fuktig med en gang jeg fikk den i hånden. Lukten var umiskjennelig.

 

Jeg så strengt på henne igjen og ba henne fortelle hva slags tøsetanker hun hadde tenkt som hadde gjort trusa så våt.Hun begynte å snakke, men munnen var tørr og hun nærmest hvisket. Jeg stoppet henne før jeg gikk og kjøpte to øl. Ba henne fukte strupen og så fortelle. Hun fortalte at det var et sprøtt innfall som hadde fått henne til å ringe, men at hun hadde hatt lyst til å treffe meg lenge. Men det faktum at hun var gift og ikke kjente meg hadde fått henne til å tvile. Dessuten hadde de aldri gjort noe sånt tidligere. Men de hadde fantasert om det hele uken, og han hadde gitt henne frie tøyler.

 

I dag hadde hun kommet til byen, vært i et møte. Kjent en uro i kroppen, en slags ut-av-kroppen følelse. Etter møtet hadde hun vært på hotellet før hun hadde gått til denne baren. Nesten uten at hun hadde skjønt det selv hadde hun plutselig sittet der med min stemme på øret. Resten visste jeg. Fuktig var hun blitt av den skrekkfrydede følelsen hun hadde mens hun satt og ventet på meg og tenkte på den tøsen hun hadde gjort seg til i kveld. Hvor billig hun oppførte seg. Og hvordan det hadde blitt forsterket når jeg hadde kommet og gitt henne følelsen av å bare være et objekt for min nytelse.

 

Jeg nikket og smilte til henne. Sa hun var en flott tøs, og at hun måtte stole på meg. Men at hun hadde rett i at det var mitt begjær og hennes kropp som sto i fokus i kveld. Intellektet var ikke så interessant. Jeg så det lyste i øynene hennes nå. Et begjær som var like stort som mitt.

 

Jeg klappet på plassen ved siden av meg i sofaen og før jeg hadde klappet ferdig, satt hun der. Klar og bydende som bare en lidderlig tøs kan være. Bød frem kroppen sin. Jeg kjente på puppene hennes utenpå toppen. Veide dem i hånden, fant de stive knoppene og kløp henne hardt. Lot en hånd gli opp under skjørtet, kjente på fukten gjennom strømpebuksa. Masserte knoppen. Hele tiden uten å si et ord.

 

Igjen ba jeg henne gå på toalettet. Visste at utestedet hadde et unisex-toalett. Ba henne gå og sette seg i en ledig bås. Sa at jeg ville vente to minutter før jeg gikk etter henne. Når hun hørte det gikk i døren skulle hun åpne døren inn til båsen og stå der, med toppen dratt opp over brystene og vinke på meg.

 

Jeg smilte litt for meg selv når jeg så en mann reise seg og gå mot toalettet rett før jeg hadde tenkt å gå inn. Passet på at jeg lot han komme inn noen skritt før meg. Men ikke så lenge at det kunne skje noe annet enn at han fikk se. I det jeg åpnet døren så jeg døren til en av båsene bli smelt igjen og en mann som sto der med et fåret og forundret blikk. Det var sikkert lurt å forandre planene før dette ryktes, så jeg ba henne komme ut. Sa at hun skulle gå bort til mannen og la han kjenne på puppene hennnes hvis han lovte å ikke si det til noen. Frykten forsvant og jeg så tøsen i henne smile når hun gikk bort og hvisket til han at han fikk lov. Jeg la merke til hånden hennes. Den gled ”tilfeldig” over skrittet hans mens han kjente.

 

Vi gikk med en gang. Fant en taxi og kjørte rett til hotellet. Tøsen var klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er nok en som synes det er lettere (og ikke minst også mye mer spennende) å skrive om spillet, leken og den sitrende stemningen enn om det rå, våte og kåte, så vi får se om jeg kommer med resten. Ellers heter det seg jo at de beste bildene har vi inne i hodet, så jeg stoler fullt og helt på at de fleste av dere allerede har laget seg en vakker, deilig fortsettelse i hodet. Hvorfor skal jeg ødelegge den med tørre fakta? Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...