Gå til innhold

Gravid !


litencuck

Anbefalte innlegg

litencuck skrev (4 timer siden):

Et lite spørsmål ... Bør Bulls få knulle Kona videre selv om Hun er gravid og eventuelt hvor langt ut i svangerskapet ?

MvH cucken lillegutt 

Dette er vel ikke et lite spørsmål? Dessuten er spørsmålet helt feil stilt, mener jeg. Det handler vel ikke om hva Bulls bør/skal få? Det handler vel først og fremst om hva cuckold/Hotwife paret ønsker seg, deretter hva hun har lyst til? Jeg er ikke spesielt sterk i medisin/anatomi men har erfart at kvinner gjerne blir enda mer "oppsvulmet" der nede når de er gravide og kåte samtidig så dersom det frister med en "skikkelig sak" (les; Bull) og paret synes det er tennende og spennende så er det vel bare å bestille? 

Det sagt, graviditet utløser gjerne et nytt spekter av følelser, særlig hos hun men også hos han, som kanskje ikke passer helt inn i rammen at en annen skal gi henne nytelse? 

Det hele bunner i respekt, og som alltid må hennes ønsker settes først, uten at det må bety at han må gå på akkord med sine følelser heller. En (såkalt) Bull får komme i andre (tredje?) rekke her, selv om dette forumet ofte gir inntrykk av den rekkefølgen gjerne ønskes annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krydderpar skrev (15 timer siden):

Dette er vel ikke et lite spørsmål? Dessuten er spørsmålet helt feil stilt, mener jeg. Det handler vel ikke om hva Bulls bør/skal få? Det handler vel først og fremst om hva cuckold/Hotwife paret ønsker seg, deretter hva hun har lyst til? Jeg er ikke spesielt sterk i medisin/anatomi men har erfart at kvinner gjerne blir enda mer "oppsvulmet" der nede når de er gravide og kåte samtidig så dersom det frister med en "skikkelig sak" (les; Bull) og paret synes det er tennende og spennende så er det vel bare å bestille? 

Det sagt, graviditet utløser gjerne et nytt spekter av følelser, særlig hos hun men også hos han, som kanskje ikke passer helt inn i rammen at en annen skal gi henne nytelse? 

Det hele bunner i respekt, og som alltid må hennes ønsker settes først, uten at det må bety at han må gå på akkord med sine følelser heller. En (såkalt) Bull får komme i andre (tredje?) rekke her, selv om dette forumet ofte gir inntrykk av den rekkefølgen gjerne ønskes annerledes. 

Hei ! 

    Dette innlegget var ikke ment som et dypdykk ned i hvert enkelt par sine følelser rundt emnet ! Alle har selvfølgelig sine egne synspunkter på dette ,når det gjelder lillegutt og Meg ,vel da er vi såpass oppegående at alle disse følelsene rundt graviditeten er simpelthen avgjort på forhånd , noe alle bør ha gjort ! 

   Så selv om jeg setter pris på deres vurderinger , så var lillegutt her simpelthen på søken etter svaret på om Bulls og andres  interesse og meninger om det enkle faktum : er det pirrende og spennende for Bulls at Vi fremdeles dyrker Vår livstil selv under et svangerskap ! 

    Her synes jeg min mann *lillegutt* virkelig viser en flott innstilling da han også her setter Meg og Bulls først ! 

      Nina !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det praktiseres fittenekt/cuck er altfor liten til å tilfredsstille henne (man blir videre der nede når det nærmer seg nedkomst) og hun har lyst på en skikkelig sak og litt deilig tilfredsstillelse skal hun selvsagt nyte Bulls når hun har lyst. Er det fittenekt - hvordan ble hun gravid? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da trenger en vel ikke regne så mye på å finne ut at cuck ikke er far. Vil vel si at biologisk far må jo kunne få så lenge fruen vil. Han bør jo også få bli med på fødselen. Men svaret vil jeg si er at om fruen og bull har lyst må de jo kunne det, cuck har vel signert en avtale og har sitt stoppkort om han syns det blir galt. Frem til han kaster ut det har han ikke noe å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg tenner veldig på å knulle gravide. Det tilfører en ny dimensjon i cuckold-universet. Også er jo generelt gravide damer meget tiltrekkende og flotte. Den siste gravide som jeg knulla fødte sitt barn 8 dager etter siste treff. Hun bar frem barnet til siste uke i svangerskapet. 
 

jeg likte godt å ha henne sittende med bøyde knær ut til sidene og suge meg. Magen kom godt frem slik. Eller på alle fire og magen henger godt ned. Det er deilig å stryke over den gravide magen og helt opp til fitta hennes. Fingre henne bakfra så jeg kan  se magen hennes samtidig.  Og ikke minst knulle henne på alle fire og kjenne at magen beveger seg. Å komme på magen er deilig. 
 

Så oppsummert: jeg liker å knulle gravide damer, helt frem til fødsel. 

Endret av Naits
  • Takk 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naits skrev (På 27.6.2022 den 8.11):

Jeg tenner veldig på å knulle gravide. Det tilfører en ny dimensjon i cuckold-universet. Også er jo generelt gravide damer meget tiltrekkende og flotte. Den siste gravide som jeg knulla fødte sitt barn 8 dager etter siste treff. Hun bar frem barnet til siste uke i svangerskapet. 
 

jeg likte godt å ha henne sittende med bøyde knær ut til sidene og suge meg. Magen kom godt frem slik. Eller på alle fire og magen henger godt ned. Det er deilig å stryke over den gravide magen og helt opp til fitta hennes. Fingre henne bakfra så jeg kan  se magen hennes samtidig.  Og ikke minst knulle henne på alle fire og kjenne at magen beveger seg. Å komme på magen er deilig. 
 

Så oppsummert: jeg liker å knulle gravide damer, helt frem til fødsel. 

Jeg digger å knulle gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...