Gå til innhold

Kyskhets bur til mannen


torb

Anbefalte innlegg

torb skrev (20 timer siden):

Har noen prøvd cellmate ? Har ikke funnet noen bur som er bra over tid

Ikke forsøkt cellmate. Ser litt "omfattende" ut, med tanke på størrelse (klump i buksa) og dette med batterier og greier. 

Skal du først bruke penger på noe som er bra over tid anbefales skreddersydd bur i stål, altså laget etter mål. maturemetal er stedet. Jailbird funker som bare det, om cuck sin ubrukelige fant skal være der den hører hjemme over tid. 

Dyrt, lang leveringstid (kjøp først måleutstyr) men du verden, det virker. Sexy å se på er det også, sier jeg (hun). 

 

1840311211_Jailbird.jpg.ccc95e0a6443847768277c307203163c.jpg

Endret av SSC-par
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig liten plass i denne?

Rouge skrev (På 20.5.2022 den 18.19):

Bruker dette 24/7. Det er lett å rengjøre. Bruk Q-Tips en gang eller to i uken og en liten spruteflaske med vann. Det koster heller ikke en formue.

Cock cage.jpg

Hvordan er det å ha den dingsen i urinrøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torb skrev (På 28.5.2022 den 8.42):

Er det ikke veldig liten plass i denne?

Hvordan er det å ha den dingsen i urinrøret?

 

Rouge skrev (På 28.5.2022 den 12.22):

Det går helt fint. Slipper å sitte når du urinerer.

Ps! buret finnes i 2 størrelser/lengder.

Fordelen med såkalt urethral bur (med rør inn i urinrøret) er at tissing skjer uten søl. Bakdelen er at du må være ekstremt nøye med rengjøring/sterilisering av utstyret slik at ingen bakterier slipper til, fort gjort å pådra seg infeksjoner.

Å slippe å sitte når man skal på do er ikke et argument, slik vi ser det, det at cuck er forhindret fra å stå når han skal tisse er endel av den daglige pirrende ydmykelsen, her er det bare å sette seg, slik damer gjør ?

2f3c9a6fa751405ac1c3e842e35ccc0b.jpg.a463f6f20113f951b7a59ae1b5a1a97a.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litencuck skrev (På 25.5.2022 den 9.06):

Her er det nye Kona har bestilt til meg, har vel å merke brukt bur i lengre perioder over mange år ,ergo kanskje ikke noe for de cucker som starter opp ! jeg selv begynte med en cb6000 som fungerte veldig bra !

il_340x270.2581265321_c8kv – Kopi.jpg

Betyr det at å være innelåst med bur i lange perioder/flere år medfører at tissefanten din blir enda mindre enn hva den allerede var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang en "lengre periode» er må vel hvære opp til den enkelte å vurdere. For meg er ett år eller mer en «lengre periode"  Har selv hvert innelås i mer en 100 dager og blir  innelåst adskillig lengre. Sitter buret godt så er det ingen grense for hvor lenge du kan være innelåst. Vil anbefale en i rustfritt stål. Mange av disse trengs ikke å tas av for å rengjøres.

 
Har ved et par anledninger greid å lure til meg konas «Magic wand» og vibrert meg til en utløsning. Orgasmen er ikke som ved vanlig ronking med det letter litt på trykket.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold_par skrev (På 4.6.2022 den 8.05):

Betyr det at å være innelåst med bur i lange perioder/flere år medfører at tissefanten din blir enda mindre enn hva den allerede var?

Hei ! vel lillemanns tissefant har faktisk blitt mindre og blir ikke mer enn halvstiv...heldigvis ; ..den største fordelen er jo at den ikke holder mer enn 30 sekunder !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litencuck skrev (13 timer siden):

Hei ! vel lillemanns tissefant har faktisk blitt mindre og blir ikke mer enn halvstiv...heldigvis ; ..den største fordelen er jo at den ikke holder mer enn 30 sekunder !

Høres helt perfekt ut? Mer ubrukelig over tid og rask tømming, akkurat slik det bør være. Så lenge du kan nyte deilige Bulls. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold_par skrev (11 timer siden):

Høres helt perfekt ut? Mer ubrukelig over tid og rask tømming, akkurat slik det bør være. Så lenge du kan nyte deilige Bulls. 

Ja ikke sant ; en klar og tydelig forskjell på Bulls og cuck er bare så pirrende ! Det å vite at lillemann blir like kåt av en Bulls store deilige redskap er et stort pluss både for Meg og mine Bulls , Bulls setter veldig pris på at lillemann er respektfull og vet *hans* rolle ! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vert mye skriving om kukbur, og dette har min kone fått med seg. Så for en uke siden kom hun  med et til meg. Det var ikke så ubehagelig å gå med som jeg trodde, i slapp tiilstand. Men da jeg måtte ha det på når hun fikk besøk og lillemann våknet til liv, da var det ikke så behagelig. Ingen mulighet å onanere når jeg var tilskuer.

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pungen skrev (På 8.6.2022 den 18.46):

Det har vert mye skriving om kukbur, og dette har min kone fått med seg. Så for en uke siden kom hun  med et til meg. Det var ikke så ubehagelig å gå med som jeg trodde, i slapp tiilstand. Men da jeg måtte ha det på når hun fikk besøk og lillemann våknet til liv, da var det ikke så behagelig. Ingen mulighet å onanere når jeg var tilskuer.

Da måtte lillemann i bur igjen i går kveld, 2 timer før hun fikk besøk. Ikke behagelig å ha på når kona koser seg med annen mann. 

IMG_20220610_122258_resized_20220611_123915649.jpg

  • Liker 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...