Gå til innhold

Hei alle sammen. Leser folk annonser her ??


Hotten

Anbefalte innlegg

Eller sitter folk og venter på at folk skal logge seg på chatten, for så å "kaste" seg over den første og beste. Har hatt annonse på min profil her i ca 3 mnd, har aldri fått post i innboks, bare chatt meldinger fra damer, som selvfølgelig bor langt unna. Tror det hadde blitt bedre om folk skriver hvor di kommer i fra i sin profil, og at folk leser disse før dem kontaker folk, så kanskje jeg - vi - du dere treffer folk som kanskje ikke bor så langt unna, jo mindre reisevei, jo mere xxxxxxxx, skjønner ;-) jeg syns for min del at sex er bedre enn å sitte kjøre langt. Ikke noe Negativt i dette innlegget, bare en liten oppfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I second that.

 

Forøvrig kan det være at det hadde vært en liten oppfordring til nettopp dette at profildesignet ga et litt mer helhetlig inntrykk, f.eks. ved at "Om meg"-seksjonen var den første man fikk se når man klikket på en profil. (Kanskje skulle også all denne statistikken og slikt som jeg antar ikke veeldig mange har stor interesse av vært under en egen seksjon så man fikk et ryddigere design).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

kan jo samtidig og foreslå å ligge inn noen bilder i galleri =)

Det er vel nesten vedtatt i alle "nettdating" sider at bilder gir bedre respons =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...