Gå til innhold

Cuckold med dameundertøy


cucknor90

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg liker ydmykelsesdelen rundt dette med cuckolding og har en forkjærlighet for å bli "tvunget" til å bruke feminint dameundertøy for å understreke hvor lite mandig jeg er naken, i tillegg til kukbur, SPH, strapon osv.
Jeg har stort sett møtt forståelse for dette i alle år men jeg undrer litt på hva et større utvalg av dere kvinner tenker om at cuckolden (og mannen) deres er så lite maskulin. Påvirker det hvordan dere ser på personen i dagliglivet? eller klarer alle å ha et klart skille på lek og hverdag?
Kanskje det er noen buller som har noen perspektiver på dette også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cucknor90 skrev (På 28.3.2022 den 20.14):

Hei,

Jeg liker ydmykelsesdelen rundt dette med cuckolding og har en forkjærlighet for å bli "tvunget" til å bruke feminint dameundertøy for å understreke hvor lite mandig jeg er naken, i tillegg til kukbur, SPH, strapon osv.
Jeg har stort sett møtt forståelse for dette i alle år men jeg undrer litt på hva et større utvalg av dere kvinner tenker om at cuckolden (og mannen) deres er så lite maskulin. Påvirker det hvordan dere ser på personen i dagliglivet? eller klarer alle å ha et klart skille på lek og hverdag?
Kanskje det er noen buller som har noen perspektiver på dette også :)

Hei (hun som svarer deg)

Skjønner veldig godt hva du sier og føler. Vi har, etter ganske mange år med prøving og feiling, også funnet glede, spenning og tenning i dette, at han "tvinges" til å være litt feminin/ubrukelig/utilstrekkelig. Det startet med lek med kuklås, deretter at jeg trakk på han en av mine truser (mens han hadde buret på), noe vi begge fant veldig tennende og morsomt. Next step er at han bruker en strap on på meg mens han selv har buret på, det er for oss en ganske drøy utvidelse av leken men innrømmer glatt at jeg er er mer gira på det enn han. Når vi leker synes jeg det er svært pirrende å tøye strikken i denne retningen. I det (hverdags)daglige er han min bauta, helt og supermann. Han er maskulin (trent, høy, hårete, mandig) men noe mindre begavet nedentil, men evner virkelig å tilfredsstille meg så det påvirker oss ikke i dagliglivet. Det er kanskje ikke helt ærlig svart, det kan nemlig påvirke oss dersom vi slutter med rollespillet allerede nevnt, pluss (last but not least) at vi ganske frekvent har cuckold treff med godt utstyrte og dominante Bulls?

Endret av SSC-par
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SSC-par skrev (På 30.3.2022 den 20.58):

Hei (hun som svarer deg)

Skjønner veldig godt hva du sier og føler. Vi har, etter ganske mange år med prøving og feiling, også funnet glede, spenning og tenning i dette, at han "tvinges" til å være litt feminin/ubrukelig/utilstrekkelig. Det startet med lek med kuklås, deretter at jeg trakk på han en av mine truser (mens han hadde buret på), noe vi begge fant veldig tennende og morsomt. Next step er at han bruker en strap on på meg mens han selv har buret på, det er for oss en ganske drøy utvidelse av leken men innrømmer glatt at jeg er er mer gira på det enn han. Når vi leker synes jeg det er svært pirrende å tøye strikken i denne retningen. I det (hverdags)daglige er han min bauta, helt og supermann. Han er maskulin (trent, høy, hårete, mandig) men noe mindre begavet nedentil, men evner virkelig å tilfredsstille meg så det påvirker oss ikke i dagliglivet. Det er kanskje ikke helt ærlig svart, det kan nemlig påvirke oss dersom vi slutter med rollespillet allerede nevnt, pluss (last but not least) at vi ganske frekvent har cuckold treff med godt utstyrte og dominante Bulls?

Så bra! Takk for et veldig godt svar :)
Kan absolutt anbefale bur og strapon altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har nok påvirket meg hvordan jeg ser på han i dagliglivet. Vår reise startet for flere år siden og har gradvis utviklet i retningen der han både ønsker men også blir "tvunget" til å være lett feminisert og påminnet sin utilstrekkelighet. Her praktiseres både bur, strap-on, dametruser og cock sleeves i leken. Bur kombinert med strap on er en flott kombinasjon når vi skal ha sex en stund og jeg skal få noe ut av det. Sleeves likeså men det hender han spruter inne i sleevet fordi han blir så ivrig. Å erte han mens han bruker trusene mine er, for meg, mer morsomt og pirrende enn direkte nytelse, den lille tissefanten han stikker såvidt opp av kanten og da handler spillet som oftest om å ydmyke han litt verbalt før jeg drar ned trusa på lårene runker han lett og ber han innfri rollen som "the minute man", sprute kjapt, jeg forsøker å stoppe rett før han kommer så det blir en "ruined orgasm", det er det beste. 

Endret av Cuckold_par
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...