Gå til innhold

Svelging av fremmed sæd


Spent

Anbefalte innlegg

Mine kone hadde sex med en annen mann i helga. D.v.s. hun var borte i helga, og ute med venninner. Der traff hun en kjekk man, som hun ble kåt på. Siste kvelden holdt de på ganske mye. Det ble ikke knulling i senga, men han koste seg med brystene hennes, og hun sugde han. Til det gikk.

 

Hun svelget hele satsen, og synes det var deilig.

 

Det som er, er at hun aldri svelger sæd. Hverken meg eller andre gutter. Det har kanskje skjedd 2-3 ganger før. Men denne gangen var det anderledes. Konsistensen var bedre, smaken var veldig nøytral, og det kom ingen breknings følelse. Det var spesielt å høre om. Og deilig.

 

Noen som har hørt om det samme før? At når kona treffer andre menn, så har enkelte av dem rett og slett sæd som er god å svelge?

 

Jeg sa det til henne, at du har sannsynligvis vært veldig kåt og nok beruset til at du hadde svelget hvem som helst. Det var ikke årsaken, men at sæden rett og slett var anderledes.

 

Uansett deilig at hun gjorde det. Vi har hatt endel sex etter det, og når jeg ser på magen hennes, vet jeg hva hun har der inne...

 

Mannen var italiener... kanskje kostholder der påvirker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at smaken er svært påvirket av kostholdet. Kjærsten min sier at min sæd kan variere svært på smak etter hva jeg har spist siste dagene.

Men hun sier også at noen menn konsekvent har sæd med sterk smak og andre svært nøytral smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snehvit

Kostholdet påvirker kvaliteten og smaken på sperm, mat som er bitter og endel grønnsaker (bla Asparges/og kål) gir en besk smak og lukter ikke goodt, men endel frukt bla ananas gir en mere frisk smak, røyk påvirker også smaken på sperm.

 

Når jeg har en fast jeg treffer så stiller jeg endel krav til hva han skal få i seg av ting, bla drikke mye vann i dagene før vi treffes, og få i seg masse proteinrik mat, og røyk er helt turnoff siden det sitter igjen i kroppen og lukter ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker ikke, men spiser normalt. D.v.s jeg tenker ikke over dette når jeg spiser. Det med at smaken påvirkes av hva man spiser har jeg også hørt om.

 

Så søkte jeg litt på det med konsistens, og det tror jeg ikke påvirkes av det man spiser. Menn har bare forskjellig konsistens på sæden sin. Og er det nye elskere, så er det mao ingen måte å finne det ut på før satsen kommer. I tilfellet jeg beskriver over, så var det ikke spesielt planlagt å svelge alt, men når det kom, så var det så anderledes, at det bare ble svelget. Og det var en god følelse for henne å merke at hun ønsket å svelge, når det kom i munnen.

 

Deilig for meg også, siden hun ikke svelger meg, men andre... Rart hvordan vi er konstruert i hodene våre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt diskusjonen her. Antakelig fordi jeg er en av dem som elsker å sprute i munnen eller ansiktet på en flott kvinne som lyser av kåtskap. Særlig en kvinne som ikke er "min".

 

Så må jeg si at nettopp dette er noe av det jeg synes er pirrende i leken med hotwifes/cuckolds. At kvinnene gjør ting med elskerne som de ikke gjør hjemme. Det er fascinerende og pirrende og er en spennende del av samtalene jeg har med cuckolds. Jeg digger dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at smaken er svært påvirket av kostholdet. Kjærsten min sier at min sæd kan variere svært på smak etter hva jeg har spist siste dagene.

Men hun sier også at noen menn konsekvent har sæd med sterk smak og andre svært nøytral smak.

 

Det er bare å fore han med fersk ananas:) det hjelper på, da er smaken ganske så grei faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg ble overrasket da dama mi fortalte at hun hadde svelget hele ladningen til den første elskeren sin. På alle de årene vi har vært sammen har hun nesten aldri latt det gå for meg i munnen på seg (kanskje et par ganger), og hun har i hvert fall aldri svelget. Nå har hun også svelget sæden til sin andre elsker, men ikke så ofte som med nr. 1 (jeg tror han tenner ekstra på det og nesten "krever" det). Etter dette har jeg prøvd å la det gå for meg i munnen hennes de få gangene jeg får henne til å suge meg, men har ikke lykkes så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...