Gå til innhold

Lese profiler er oppskrytt!


SissySlut

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at profilen min kan være noe forvirrende for enkelte, men hvorfor leser aldri folk det som står i profilene?

 

Virker som menn der ute bare browser bilder, og ser de noe de liker, så kommer melding/chat.

Så etter å ha snakket med folk i 30 minutter, så først går det opp for dem at jeg er en mann....selv om det står i første setning i profilbeskrivelsen min :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snehvit
Jeg skjønner at profilen min kan være noe forvirrende for enkelte, men hvorfor leser aldri folk det som står i profilene?

 

Virker som menn der ute bare browser bilder, og ser de noe de liker, så kommer melding/chat.

Så etter å ha snakket med folk i 30 minutter, så først går det opp for dem at jeg er en mann....selv om det står i første setning i profilbeskrivelsen min :p

 

Ut i fra nicket ditt skulle det ikke være noe problem å skjønne, har vel litt mere med at de fleste her inne er i ett stadie der de kun er på nett for å runke :p eller at de ikke har noen anelse på hva de forkjeldige term betyr i denne "verden"

 

You go girl .... ehhhh sissy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...