SissySlut Skrevet 21. oktober 2012 Share Skrevet 21. oktober 2012 Jeg skjønner at profilen min kan være noe forvirrende for enkelte, men hvorfor leser aldri folk det som står i profilene? Virker som menn der ute bare browser bilder, og ser de noe de liker, så kommer melding/chat. Så etter å ha snakket med folk i 30 minutter, så først går det opp for dem at jeg er en mann....selv om det står i første setning i profilbeskrivelsen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manndom Skrevet 21. oktober 2012 Share Skrevet 21. oktober 2012 Sånn har det alltid vært - og vil det nok alltid være dessverre, SissySlut. Og i tillegg vet jeg av erfaring at de mennene som ikke leser profiler, heller ikke leser innlegget som dette. ;-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SissySlut Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Share Skrevet 21. oktober 2012 Det er i grunn et godt poeng. Men måtte bare ventilere ut litt frustrasjon uansett, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrUlsteinvik Skrevet 22. oktober 2012 Share Skrevet 22. oktober 2012 He he, hadde en profil på Nakenprat. Måtte lage en ny med et mer mannlig brukernavn på grunn av overkåte tullinger som tenkte med feil hode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Snehvit Skrevet 27. oktober 2012 Share Skrevet 27. oktober 2012 Jeg skjønner at profilen min kan være noe forvirrende for enkelte, men hvorfor leser aldri folk det som står i profilene? Virker som menn der ute bare browser bilder, og ser de noe de liker, så kommer melding/chat. Så etter å ha snakket med folk i 30 minutter, så først går det opp for dem at jeg er en mann....selv om det står i første setning i profilbeskrivelsen min Ut i fra nicket ditt skulle det ikke være noe problem å skjønne, har vel litt mere med at de fleste her inne er i ett stadie der de kun er på nett for å runke eller at de ikke har noen anelse på hva de forkjeldige term betyr i denne "verden" You go girl .... ehhhh sissy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.