Gå til innhold

Forslag til tømming av cucken


Cuckold_par

Anbefalte innlegg

Cuck må nødvendigvis tømmes av og til og det kan selvsagt være krevende når HW ikke gir seg hen og tilbyr "normal" sex. Har hentet noen ideer fra nettet som kan inspirere til hvordan dette gjøres med ulik slagside mot ydmykelse, erting og frustrasjon, men kanskje også smått pirrende med en grad av nytelse, til og med for begge. 

Utgangspunktet her er (selvsagt) at tømmingen begrenses til en en variant av såkalt "ruined orgasm", det skulle bare mangle. 

Kom gjerne med egen betraktning av hvilken videsnutt av de nedenfor som foretrekkes                                                                                                                                                                                                     

1. Klassisk ruined der hun slipper taket rett før

2.Mer pirrende variant der han opplever gleden, og frustrasjonen, over å se henne ta på seg selv men hindret fra mer enn kun synet

3. Han fikser en ruined orgasm selv (under hennes kommando selvsagt), men risiko for at han vil jukse

4. "Ruined foot job", krever skills fra HW men pirrende syn for cuck også

5. Ruined "fantom håndjobb", der hun stopper stimuli av cuck men fortsetter å runke dildoen, muligens den mest ydmykende av forslagene?

PS! Cucken her i huset ville valgt nr. 4 og den får han maks en av fem tømminger, HW velger som oftest nr. 1 men kan strekke seg til nr.2 når han har vært ekstra lydig

 

 

Endret av Cuckold_par
  • Takk 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så god på å være "slem" som disse forslagene men kjenner jo at det kan krible litt når jeg leser/ser dem? Er ikke verken god på eller interessert i å kun "tømme" han men har forsøkt denne varianten noen ganger, når jeg har lyst til å være litt kontrollerende, bare gi han beskjed om at å sprute i meg er helt uaktuelt og at han skal trekke seg ut rett før han kommer men ikke røre seg selv...... Jeg kan faktisk få orgasme samtidig som det skjer, når jeg er i det humøret?

Slik: 

  • Liker 1
  • Sexy 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...