LydiaB Skrevet 3. oktober 2021 Share Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Singel hotwife ser etter en potensiell, seriøs partner. Jeg er 29 år, slank, eventyrlysten, men jordnær. Er liksom ikke det første man spør folk om på date, så legger derfor ut annonse her ser etter en hyggelig, oppegående mann som vil være trofast mens han deler meg med andre. Endret 3. oktober 2021 av LydiaB 7 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LydiaB Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter Share Skrevet 4. oktober 2021 Nei, jeg søker ikke bull. Får nok av tilbud om det, så spar meg gjerne for flere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Skrevet 5. oktober 2021 Share Skrevet 5. oktober 2021 Er enig med Brgbd her. Dog så vil jeg påstå at de fleste her inne er temmelig flinke til å lese. Vi har vært et par andre steder hvor lese og mattekunnskaper er i dårlig forfatning blant menn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jasjones Skrevet 2. januar 2022 Share Skrevet 2. januar 2022 Jeg synes innlegget ditt er veldig interessant.. Jeg er 42 men så kanskje for gammel for deg, jeg elsker å se deg som min partner med mange andre menn inni deg, som tar creampies og er en total ludder. Så når de er ferdige med deg, kommer du tilbake til meg med sperm som drypper ut av den klissvåte brukte fitten din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfold-mann41 Skrevet 12. januar 2022 Share Skrevet 12. januar 2022 On 10/3/2021 at 7:29 PM, LydiaB said: Singel hotwife ser etter en potensiell, seriøs partner. Jeg er 29 år, slank, eventyrlysten, men jordnær. Er liksom ikke det første man spør folk om på date, så legger derfor ut annonse her ser etter en hyggelig, oppegående mann som vil være trofast mens han deler meg med andre. Jeg vil gjerne treffe deg 41år gammel mann fra sande I Vestfold sykdomsfri full vaksinert har 19cm glatt barbert sprute klar kuk hvis de passer deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.