Gå til innhold

Søker cuckold


LydiaB

Anbefalte innlegg

Singel hotwife ser etter en potensiell, seriøs partner. Jeg er 29 år, slank, eventyrlysten, men jordnær. Er liksom ikke det første man spør folk om på date, så legger derfor ut annonse her :)

ser etter en hyggelig, oppegående mann som vil være trofast mens han deler meg med andre. 

Endret av LydiaB
  • Liker 7
  • Sexy 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg synes innlegget ditt er veldig interessant.. Jeg er 42 men så kanskje for gammel for deg, jeg elsker å se deg som min partner med mange andre menn inni deg, som tar creampies og er en total ludder. Så når de er ferdige med deg, kommer du tilbake til meg med sperm som drypper ut av den klissvåte brukte fitten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 10/3/2021 at 7:29 PM, LydiaB said:

Singel hotwife ser etter en potensiell, seriøs partner. Jeg er 29 år, slank, eventyrlysten, men jordnær. Er liksom ikke det første man spør folk om på date, så legger derfor ut annonse her :)

ser etter en hyggelig, oppegående mann som vil være trofast mens han deler meg med andre. 

Jeg vil gjerne treffe deg 41år gammel mann fra sande I Vestfold sykdomsfri full vaksinert har 19cm glatt barbert sprute klar kuk hvis de passer deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...