Gå til innhold

Swingers/sexklubb i København.


Gjest surrebøtta

Anbefalte innlegg

Gjest surrebøtta

Hei.

Jeg drar til København med min elskerinne i nær fremtid, og lurte i den forbindelse på om det var noen her inne som har noen erfaringer med swingers/sex-klubber i København.

Litt om hva de heter, og hvor de ligger.

 

Takk for svar. :-)

 

Ps.

Fint om dere kan svare åpent, og ikke på PM, da det sikkert kan være flere her inne som kan ha int. av svarene.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cityswingers.dk Sentrumsnær litt mørk, noe sliten men veldig hyggelig klubb for de som har sansen for litt mer rett på sak aktiviteter og kanskje ikke så mye "glamor" og myk kos ;-) Mye morro rundt barområdet der betjeningen plutselig ligger og har seg i en sofa osv :-)

 

Swingland.dk Ligger et lite stykke utenfor sentrum (400 kr med taxi) Enormt stor klubb, nydelig interiør, mange rom flere etager. Virkelig flott sted men nesten så stort at det kan bli litt anonymt og ikke fullt så lett å komme i snakk med andre. Men stilfullt så det holder.

 

XXdark.dk MØRK klubb for de mer harde, meget rett på sak, trans, bi ikke uvanlig. er mer en "dropp-inn" klubb med GB, Gloryhole osv.. Røff..

 

Så her har du/dere 3 ganske ulike klubber å velge mellom, alle tre er fine på sine måter alt etter sinnstemning, hva man vil og ønsker der og da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Swingland i Juni. Jeg kan bekrefte at den er lys,fin og behagelig sted. Gjennom nettside kan du bli medlem og kom i kontakt med andre medlemmer. Det er mulighet for medlemmer til å vise påmelding deres til diverse events, slik at andre kan ta kontakt før de møtes på klubben. Anbefales i det sterkest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk.

Rapport kommer. :-)

Det blir nok helt sikkert Swingland. :-)

dere kommer til å storkose dere:-)

Storsalen oppe i 2. etg er et syn i seg selv og de ulike "temarommene" nede i 1. etg er innbydende til aktiviteter både i tomsohet og flersomhet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...