annerledes Skrevet 26. august 2012 Share Skrevet 26. august 2012 og nå når jeg er tilbake, kan jeg ikke spore opp den gamle chat'en (chat.norcuckold.com) Er der en ny - eller er den gone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 27. august 2012 Share Skrevet 27. august 2012 Hei. Den chatten er nok borte ja. Nå har en mer "facebook" lignende chat funnet veien til vårt sted! Se nederst til høyre og du forstår kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 27. august 2012 Share Skrevet 27. august 2012 Ja, denne "facebook"-lignende chatten fungerer helt fint den - på PC. Men når jeg logger meg på fra min iPad, så kan jeg ikke finne den. Flere med samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 27. august 2012 Share Skrevet 27. august 2012 JA virker ikke på iphone eller. Naturlig nok! og veldig synd.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. august 2012 Share Skrevet 27. august 2012 Chatfunksjonen er slått av for mobiltelefoner inntil vi har funnet ut hvordan vi skal gjøre den brukervennlig for mobile plattformer. Mer info kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annerledes Skrevet 27. august 2012 Forfatter Share Skrevet 27. august 2012 Takker -da dukket den opp på PC'en ja... (og må tydeligvis teste litt mer funksjonalitet. La merke til at eg la denne inn i feil forum, men hadde ikke rettigheter til å gjøre noe med innlegget) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.