Gå til innhold

Kuklås


Hotlips

Anbefalte innlegg

Hei. Stor nok? Han hos oss har han en Cb 6000s. Egentlig for stor når penis er på det minste. Har ikke hatt behov for å bruke den så veldig lenge. Tror med en del øvelse tror vi den kan brukes nærmest permanent. Kanskje bare av inn i mellom for en grundig vask og en tømming i bland. Hvilke kuklås bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte et Impound Gladiator som var av passelig størrelse (legger ved bilde), etter hun først kjøpte to CB 6000 både den korte og den lengste varianten men det var ikke snakk om at noen av de ville holde seg på plass, opplevelde og en del smerter med CB 6000 om jeg fikk ett snev av ereksjon mens det ble brukt...

Så vi måtte se etter alternativer som dette, er på dag to nå og det er komfortabelt å ha på og det gjør heller ikke vondt om jeg får ereksjon mens det brukes :)

Snapchat-592982388.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotlips skrev (2 timer siden):

Vi har kjøpt en kuklås som endelig var stor nok til låse han vekk og ønsker å høre litt fra andre som bruker kyskhetsbelte ?

Hvor lenge går du/dere innelåst om gangen? ?

Gratulerer med å ha kommet over den terskelen, var det noe dere hadde snakket om lenge, som en fantasi? Så flott at dere endelig fant en som kan gjøre jobben. 

Her har kuklås vært tema og fantasi en god stund, vi har eksperimentert og lekt litt med en slik (CB6000) noen ganger og det er veldig pirrende å låse han inn og ta kontrollen. Så langt har det vært begrenset til en helg eller en uke dag der hun har vært bortreist eller truffet en annen men ideen om mer langvarig kyskhet er veldig pirrende. 

Den korrelerer litt med antall glass rødvin, spør han meg etter fire glass kan jeg godt si; vil ha deg innelåst minst en måned? 

TOPLUSSTO skrev (1 time siden):

Hei. Stor nok? Han hos oss har han en Cb 6000s. Egentlig for stor når penis er på det minste. Har ikke hatt behov for å bruke den så veldig lenge. Tror med en del øvelse tror vi den kan brukes nærmest permanent. Kanskje bare av inn i mellom for en grundig vask og en tømming i bland. Hvilke kuklås bruker dere?

Viktig at den forhindrer ereksjon, det er jo en del av poenget, den må sitte såpass stramt at selv den minste ekstra tilførsel av blod gjør det ubekvemt. Han klager litt over at ringen rundt ballene blir ubehagelig da den er i tykkeste laget, men vi tror også at med øvelse kan den brukes over lang tid. Den må selvsagt av for rengjøring og jevnlig barbering av utstyret, anbefaler også et glidemiddel (silikon) som ikke tørker ut, det øker komforten. Tømming må også til, vi fantaserer om uforutsigbarhet her, at han ikke vet når eller om det blir, men at det som oftest vil foregå raskt og effektivt med fokus på å få han tømt og deretter trygt tilbake bak lås og slå???‍♂️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

vi praktiserer ikke cuckold direkte så den biten med at det skal gjøre vondt om man får ereksjon og ikke skal ha muligheten til det i det heletatt er ikke så viktig for oss, dette buret tillater "halv ereksjon" så det sprenger på innsiden og gir henne mulighet til å terge/tease meg med berøring på utsiden for eksempel :)

vi fikk dette buret i går og har brukt det siden, og det virker som noe vi begge liker godt, så startet denne tråden i håp om å få høre andre sine erfaringer rundt bruk av bur og hvor lenge folk bruker å være innelåst for eksempel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere starter en tråd om dette @Hotlips, dette forumet trenger sårt noen bidrag så kudos til dere for det?

Kuklås trenger ikke ha noe med cuckold å gjøre, det kan like gjerne handler om FLR (female led relationship), teasing eller rett og slett en kinky lek for dere to. Men jeg er enig med @Cuckold_parat noe av poenget er å hindre reisning, det skal liksom sprenge litt på og minne han om at det ikke går. 

Har lekt med lås en ganske god stund og har anskaffet et skreddersydd bur, der vi tok mål før vi bestilte av typen Jail Bird, i kirurgisk stål, for langvarig bruk og hvis man er villig til å bruke 2500,. + så er det topp kvalitet. 

Erfaringene herfra er mest bruk som kinky lek mellom meg og frua, noen ganger også i forbindelse med cuckold lek. Har vært innelåst (med kun rengjøringspauser) i over seks uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...