Gå til innhold

Tent av å se på, uansett?


SSC-par

Tent av å se på, uansett?   

31 stemmer

  1. 1. Det å være tilskuer i en cuckold setting, gir det deg like mye uansett hva og hvordan

    • Jeg blir så kåt at jeg spruter før de (eller Bull) er ferdig men nyter det like mye til tross for det
      5
    • Synet av at hun nyter en Bull gjør meg så kåt at jeg kommer før Bullen og da forsvinner tenningen
      3
    • Å være tilskuer er som forspill og jeg foretrekker at Bull spruter i henne og jeg kan nyte sloppy seconds etterpå
      19
    • Å være tilskuer er som forspill og jeg tar henne etter at Bull har kommet i kondom
      1
    • Å være tilskuer er veldig opphissende men den ultimate ydmykelsen er at hun nekter meg å komme i henne når Bull er ferdig, jeg får til nød sprute på henne
      2
    • Om ingen av alternativene traff deg, skriv gjerne et eget svar i tråden.
      1


Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

Alt kommer an på hva man liker og hva hun liker. Min kone er Creampie slut og ønsker to likeverdige som kan gi mye hard kåt kuk og hun elsker å ha en stor mann oppå seg som jager etter utløsningen. 
sånn er mi og andre ønsker det annerledes og det er jo like godt uansett.Bare hun har det deilig blir det godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selvsagt er det deilig å se på. Se hvordan han tar henne. Står gjerne bak og ser henne få hard kuk hvor deilig de oppsvulmede kjønnsleppene lukke seg rundt kuken samtidig som hun er glatt våt og når han tar henne hardt blir hun plaskende våt. Det renner nedover ballene hans og så stønner han ut tar henne hardere min lille kone på 60 kg ligger under en hundre kilo mann som stanger mot utløsningen og den kommer. Det rykker til i kuken og det pumper ut dypt inni henne. Blikket hennes er blankt og nytende. Bare deilig å se ja

  • Liker 4
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å se min kone ha det godt...Et så deiligt ansikt /utrykk når hun koser seg i lag med andre menn. Hun har noen venner vi il ag har invitert til oss på treff, og som hun etter hvert har lagt til på sin egen snap og inviterer hjem på egen hånd. De fleste ganger så sier hun i fra at i kveld får vi besøk, og noen ganger så bare ringer det på døren og der står en av hennes "venner" som hun da har invitert på besøk. Det har hendt seg at vi har hatt besøk av hennes venner og jeg har måttet tatt meg en times tur pga et ærend heg har har hatt.. da har de fått kose i fred til jeg kom hjem.. og nå i desember så kontaktet fruen en av sine venner for å kjøre henne og hennes venninne hjem etter en Julefest i lag med arbeidskollegaer. Hun syntes det var spennende å vise frem sin "elsker" til venninnen under påskudd at jeg ikke kunne hente dem så jeg sendte en kamerat av meg for å plukke dem opp. spennende, men likevel litt skremmende setting, og jeg viste ikke noe om det før hun kom hjem selv.

2022-03-24 17.44.06.jpg

2022-05-22 21.29.02.jpg

  • Liker 2
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig kone du har da. Har hatt noen lufteturer med hunden når vår venn kommer. Han er veldig trengende etter noen uker med tørke og kona er klar etter noen dager uten å få komme til selv. Hun lar seg lede rett inn på soverommet og så er det opp med stjerten og inn med kuken. Han holder ikke lenge men lenge nok til at de felles har orgasme og utløsning. Blir gjerne så kåt at jeg legger henne på rygg og gir henne en omgang  og en Creampie til.

Fine bilder dere har lagt ved.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid en hyggelig tone oss imellom når vi har gjester.. hender at fruen spør om ikke hun og gjest kan få kose i sengen på egenhånd. da sitter jeg som regel på stuen og ser tv.. slapper av bare.. får ofte en tekstmelding hvor hun spør etter noe leskende, handuker, kaffe og andre ting om det skulle være.. da hjelper jeg så klart gjerne til... noen ganger har jeg blitt spurt om jeg kan ta meg en tur på butikken etter noe og.. synes det er utrolig deiligt å vite at hun koser seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt slik skal det være. Jeg liker veldig godt nærheten vi har etter at han har vært her. Å ta henne rolig ømt og samtid høre henne fortelle levende hva de gjorde. Hvor deilig han er å ri på og spesielt liker han å ta henne bakfra og utløsningen hans kommer som regel når han tar henne bakfra. Jeg vil helst ha henne på rygg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona operere på egen hånd så jeg får ikke se på, får heller ikke pule henne etter elskeren. Det er en nedtur hver gang men når hun vil ha det på den måten er det bare å akseptere det. Hun er til gjengjeld flink til å fortelle om møte. Det er et lite plaster på»såret».

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...