Gå til innhold

Dazed & Confused


Chokoboy

Anbefalte innlegg

Mye som ikke funker spesielt bra her, det er vel lenge siden denne siden var i nærheten av noe som helst hva lay-out, grad av intuitivt brukergrensesnitt, chat funksjoner, artikler, håndtering av bilder etc. angår. 

Men - i stedet for å sutre alt for meget (som Willoch ville sagt); hva det opprettes en tråd under egnet underforum der brukere med engasjement og vilje kan komme med konkrete (og gjerne relevante) forbedringsforslag? Vi har vært utmeldt her i store deler av 2020, kom tilbake nå og ble alt annet enn imponert og tenker at med såpass få reelt interesserte brukere så må man kanskje gå litt i seg selv og erkjenne at skal et nettsted som dette ha livets rett må man muligens være villig til å betale noen kroner pr. mnd. for å opprettholde den. Det ble gjort et forsøk på donasjoner her, ikke like vellykket som iveren til å donere noe annet (gjerne inni en flott HW) så det er vel grunn til å realitetsorientere seg litt også?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tror nok at vist det hadde vert mulig og få opp siden slik at alt virker og evt en chat. Dette tror eg vil få flere brukere og då går det evt ann og se på en betalingsløsning. Koster vel like mye for løsningen som det kommer inn per i dag. Men tror nok denne siden har et stort potensiale med tiden som kommer. Men er nok ikke lett og fikse siden nor det ikke er penger og jobbe med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold.no_Utvikler skrev (1 time siden):

Til de av dere som mener at mobilversjonen er dårligere enn den tidligere: kan dere fortelle hvilke utfordringer dere har og hvilke endringer dere ønsker?

Prøv å vær så konkret som mulig.

For ordens skyld: vet ikke hvordan det har vært tidligere, så kan ikke sammenligne.

Teknisk ser det ut til å være ett stort problem; det at mange bilder er sorte / ikke vises. Det visuelle er jo en viktig del av dette. Dersom det blir løst har ikke jeg opplevd andre problemer så langt med mobilløsningen (iphone). Men mulig at andre brukere har opplevd andre problemer.

Generelt vil jeg anbefale at man prioriterer å få driftet den funksjonaliteten man har lagt opp til 100% (les: bilder) fremfor å legge til ny funksjonalitet. Muligheten til å kommunisere er her både på tråder og bilsteralt, muligheten til å legge ut bilder og kommentere på disse skal komme på plass, og muligheten til å spørre / diskutere / foreslå / vise er der. Kan ikke se at det er noen åpenbare mangler som ville rekruttert mange nye inn her - det er vel mer et spørsmål om de som er her bruker mulighetene. Men bildene bør nok fikses... ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at bildene må komme på plass. Enten er det feil path i PHP-koden, eller så har bildene blitt flyttet ved en feil. Jeg får Not Found på eldre bilder, mens det vises OK på et nytt bilde jeg la inn i går. Tyder på at eldre bilder er slettet eller flyttet på, og det burde da kunne rettes opp fra backup eller flytte tilbake om det er lagt på feil sted. Dette burde vært løst nå, etter lang tid med svarte bilder.

Sånne grove feil, samt det å ikke fornye sertifikater i tide som skaper nedetid (igjen og igjen), svekker tilliten over tid. "Let's  Encrypt ", som siden bruker, sender ut påminnelser om fornyelse av sertifikater i god tid før de utløper, så det er rett og slett sløvhet å ikke legge det inn i tide.

Utseendet og design kan sikkert diskuteres, men det er funksjon og sikkerhet som må være prioritet 1.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...