Gå til innhold

Om oss!


NewCouple

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Ønsker ved dette å introdusere meg selv og min partner!

 

Denne siden, for meg spesielt, en gladelig nyhet da jeg ikke visste at det fantes et så stort miljø for dette i Norge.

 

Selv er jeg en 27 år gammel kar og er sammen med en 25 år gammel jente. Vi har et åpent forhold hvor hun har mulighet til å flørte og leke som hun vil med andre menn. Dette til min store fornøyelse da det tenner meg vannvittig mye, ikke minst da det gjør så henne kåt og glad.

 

Får vår del foregår dette alltid mens hun er alene med guttene hun treffer, og jeg er aldri tilstede.

 

For hennes del er dette stort sett til hennes egen fornøyelse og kåtskap og tanken om at dette tenner meg er ikke så stor. Dette gjør det for min del enda mer spesielt da det ikke er meg som oppfordrer henne. Likevel gir hun meg saftige oppdateringer (av og til med bilder osv.) om hennes sprell til min store fornøyelse.

 

For min del handler nok dette for det meste om hvordan hennes oppførsel rundt disse mennene er. Det er herlig å se hvordan hun blir flau når jeg skjønner at hun skriver sms med dem, hvordan hun pynter seg med sexy klær og undertøy før hun skal treffe dem. Hvor kåt hun er når hun kommer hjem, og hvor ivrig hun deler sine deilige opplevelser.

 

Tankene rundt hva hun finner på med dem i sengehalmen er også vannvittig pirrende for meg da hun stort sett virker å være mer kinky og ivrig med andre. I tillegg har hun tre faste gutter som hun ganske regelmessig treffer og det innebærer at hun har en del mer sex med andre enn hun har med meg. Det tenner meg med denne uregelmessigheten i forholdet vårt der hun rett og slett ofte prioriterer andre fremfor meg og derfor har en hel del mer sex med andre.

 

Bortsett fra dette så kunne jeg godt tenkte meg å fortelle dere flere detaljer, historier og eventuelle fantasier fra forholdet vårt. Håper dere vil høre?

 

Det vil nok for det meste være meg, mannen som vil være aktiv hær på forumet. Likevel vet hun godt at jeg ønsker at hun skal dele mer av seg selv her og jeg vil oppfordre henne til dette..

 

PS: Vi er for øyeblikket ikke interessert i treff med andre fra dette forumet men er alltids rede for en prat på chaten.

 

Vennlig Hilsen ivrige ferskinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hører også veldig gjerne. Alltid spennende å høre mer fra noen som er flinke til å uttrykke seg, og jeg liker også settingen dere beskriver. Det virker som det er overraskende mange kvinner som er mer kinky borte enn de er hjemme.

 

Tar selvsagt hintet om at dere ikke leter etter treff her inne, men det kan jo på sikt være et håp om at hun også tenner på ageplay, hun høres ut som en morsom og leken jente! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...