Gjest Sommerful Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 Hei Jeg er ei overkåt dame som bare ikke får nok.. I lengre tid nå har jeg hatt en utslitt mann som bare gir meg litt typ annen hver helg.., det holder bare ikke.. Dette har ført til mange kåte fantasier, og til slutt har det endt opp med at jeg fantaserer om å bli pult døgnet rundt, med bare få timer med søvn. Nå har jeg lyst å gjøre noe med det Siste helgen i august skal min kjære jobbe enda mer enn før, så da vet jeg med sikkerhet at jeg ikke blir pult om jeg er hjemme, så jeg tenker å leie meg et hotellrom, maks 2 timer fra Oslo. Kanskje litt mer Der ønsker jeg å treffe menn som vil tilfredsstille meg så jeg får noe å gå på! Jeg vil bli befølt med begjær. Få puppene mine skikkelig sugd. Fitta mi slikka masse! Fitta mi fingra, fista og pult!! Rumpa mi knadd, fingra, og hvertfall forsøkt fista, gjerne med puppe og fittekos samtidig. Vil suge masse pikk når munnen min føler for det, khenne pikker i hendene mine.. Vil bli dysset i søvn av kåte hender, kuker og tunge, for så å bli vekket på samme måte bare få timer etter. Vil bli vasket tørket vil ha kuker tilgjengelig hele døgnet, klare for lek.. Vil du bli med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 Og ellers da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 heftig tanke!! dette er noe kjærsten min også hadde likt. lykke til ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 Høres digg ut det ---------- Post added at 19:28 ---------- Previous post was at 19:26 ---------- Choicehotellet i Drammen er å anbefale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 Hei easy, sett bort i fra mangel på sex som gjør meg sulten på dette er alt bare bra iorna, jeg har aldri gjort slikt før, men jeg er veldig spent og klar for å prøve, så da det kom en mulighet tok jeg det gjør det dere å da vel kunne hatt det samme kveld på samme hotell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 Vet jeg ikke har bilder her inne, men titter dere på profilen min og legger meg til på msn, har jeg bilder der jeg kan dele. Mobilnummer byttes ikke, dette er noe jeg gjør utenfor mitt vanlige liv, ønsker ikke kontakt ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest massøren.nr1 Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 Blir gjerne med :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest scandicpl Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 hva med å kombinere det med sexhibition som er i helgen 25-26 august?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianx45 Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 Ta kontakt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunzeel Skrevet 3. august 2012 Share Skrevet 3. august 2012 Du vil garantert få boltre deg med mange klare kuker ;-) Jeg er med! :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biff Skrevet 3. august 2012 Share Skrevet 3. august 2012 Du høres ut som en deilig dame, med deilige lyster. Vil veldig gjerne være med!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 3. august 2012 Share Skrevet 3. august 2012 Hei igjen folkens. Etter en del chatting og maling frem og tilbake, har jeg kommet frem til at den siste helgen i August, blir for tidlig. For min egen sikkerhet bør jeg ha minst en administrator, og han eller de bør kjenne meg og mine signaler, slik at de kan sikre at det blir en utelukkende god opplevelse for meg. Kommer tilbake med ny dato, for at dette skal skje, det vil jeg, men jeg vil også føle meg trygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 3. august 2012 Share Skrevet 3. august 2012 Høres lurt ut frøken ta gjerne kontakt hvis du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 3. august 2012 Share Skrevet 3. august 2012 Mmmm, har vurdert tanken, men, jeg kjenner for mange i miljøet der, og dette er ikke noe hverdagslig for meg, vil ikke blande dette inn i mitt vanlige liv derfor et godt stykke utenfor Oslo, nettopp den helgen, var min opprinnelige tanke men nå blir det flyttet på, så da får vi se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 3. august 2012 Share Skrevet 3. august 2012 Har lagt deg til og er veldig interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 3. august 2012 Share Skrevet 3. august 2012 Mmmm, hadde vært deilig om noen damer hadde lyst å bli med å ha sex med meg å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 3. august 2012 Share Skrevet 3. august 2012 Det finnes helt sikkert deilige sommerful :-) En herlig samling kåte og våte.. en hel helg,, hmm ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darky Skrevet 4. august 2012 Share Skrevet 4. august 2012 Er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finnmegno1 Skrevet 8. august 2012 Share Skrevet 8. august 2012 Er med om du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atonus Skrevet 8. august 2012 Share Skrevet 8. august 2012 Hei. Dette høres ut som noe jeg ville være med på. Har lyst å være med å ta deg alene og samtidig med andre. Vil gi deg orgasme med fingre og med neve. Holde på til vi er utslitt, og så pån igjen etter kort hvil. Ta kontakt med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 12. august 2012 Share Skrevet 12. august 2012 er med... ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frarin Skrevet 12. august 2012 Share Skrevet 12. august 2012 Stiller gjerne opp. Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 15. august 2012 Share Skrevet 15. august 2012 jeg vil gjerne delta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NesoddBull Skrevet 28. august 2012 Share Skrevet 28. august 2012 (endret) Hei frue:-)har heller ikke fått lastet opp bilde, men er kjekk, 184 cm, maskulint behåret, Fresh, urban, brune øyne, barbert hode, velutdannet og vet akkurat hvordan en kvinne skal behandles mens mannen er på jobb og arbeider. Snakke sammen? msn slettet pga regelbrudd Endret 28. august 2012 av spacwolf regelbrudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter53 Skrevet 29. august 2012 Share Skrevet 29. august 2012 Ja!!! Bare si sted og tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.