gbparstavanger Skrevet 26. juli 2012 Share Skrevet 26. juli 2012 Hei vi er et gift par fra Stavanger i 40 årene. Min kone ønsker deg en blindfold gangbang med 8 menn. Han ønsker å se på. Hun er 179 cm høy, mørkt kort hår. Kraftig med ikke tykk, trener regelmessig. Store pupper med følsomme brystvorter. Hun har en glattbarbert vår mus. Hun liker det meste untatt å få spruten i munn/ansiktet. Hun ønsker en i hvert hull og har lyst å prøve to kuker i fitta samtidig. Vi har erfaring med swingers og mini gangbang. Ønsker å ha treffet i Rogaland, får vi det til neste lørdag (4 august). Håper på mange svar. Klem fra Gb par Stavanger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superplexi808 Skrevet 26. juli 2012 Share Skrevet 26. juli 2012 Det hadde jeg hat lyst til og være med på.. Litt langt unna bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbparstavanger Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2012 Hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbparstavanger Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2012 Vi skal ha treff på hotell lørdag 4 august på kvelden i Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superplexi808 Skrevet 26. juli 2012 Share Skrevet 26. juli 2012 Oslo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbparstavanger Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2012 Kan du ikke ta en tur til Stavanger. 40 min med fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 26. juli 2012 Share Skrevet 26. juli 2012 Skulle gjerne vært med men er bortreist den dagen. Håper dere gjør det igjen en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbparstavanger Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2012 Det var dumt! Vi kommer nok til å gjøre dette igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannkjekken Skrevet 26. juli 2012 Share Skrevet 26. juli 2012 Skulle gjerne vært med men litt langt unna!! Bor i Drammen! Ta gjerne en gang bang helg i Oslo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbparstavanger Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2012 Kan du ikke hoppe på et tog eller ta fly til Stavanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannkjekken Skrevet 26. juli 2012 Share Skrevet 26. juli 2012 Skulle gjerne gjort det men vanskelig å bare stikke av så langt! Er jo en familie far som søker litt spenning å deilige ting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbparstavanger Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 27. juli 2012 Det får de som blir innvitert beskjed om privat. Dette blir et lukket party for innviterte. Kommer ikke til å gå ut med Hotel eller klokkeslett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbparstavanger Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 27. juli 2012 Det må dere prøve! Spennende og deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannebeinet Skrevet 29. juli 2012 Share Skrevet 29. juli 2012 Hei. Ser ut til at jeg kan dra til Stavanger i helga. er dette spikret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansiken Skrevet 30. juli 2012 Share Skrevet 30. juli 2012 Hei Jeg tar gjerne turen fra Bergen til Stavanger i helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guttstavanger86 Skrevet 4. august 2012 Share Skrevet 4. august 2012 synd at det er en stund siden eg har vert her inne:/ hadde stilt opp eg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m25hgsd Skrevet 5. august 2012 Share Skrevet 5. august 2012 (endret) synd jeg ikke så dette før nå kar på 25 fra haugesund som stiller villig opp her, bare ta kontakt i fremtiden e-mail slettet pga regelbrudd Endret 28. august 2012 av spacwolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finnmegno1 Skrevet 8. august 2012 Share Skrevet 8. august 2012 Hei, har alltid drømt om dette men er gjerne med en annen gang. Kontakt meg om det blir reprise :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 9. august 2012 Share Skrevet 9. august 2012 Hei. Er i området i uke 37, om det skulle være int. å ha kontakt eller møte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 27. august 2012 Share Skrevet 27. august 2012 har der gjenomført dette? skal dere gjenta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.