Gå til innhold

Drømmeweekend i hornyland....


Manndom

Anbefalte innlegg

Mitt første møte med den pirrende og lekne verden av cuckold- og hotwiferi var tilfeldig, slik så mange morsomme ting i livet er det.

 

Hun hentet meg på togstasjonen. Vi hadde jobbet sammen noen år tilbake, og etter noen år utenlands hadde hun fått en kontinental eleganse i klesveien og måten å føre seg på. Med sitt blonde skandinaviske utseende så hun rett og slett fantastisk ut der hun kom gående iført en kort og lett sommerkjole.

 

Det hele hadde startet som et godt vennskap. Etterhvert hadde vi delt noen fantasier, og jeg hadde fått innblikk i deres seksualliv. Først innblikk, så noen smakebiter. Nå var jeg både en venn av familien og deres bull. Denne helgen skulle jeg besøke dem der de nå bodde i Frankrike. Vekk fra hverdagen i Norge til en drømmeweekend i det kontinentale hornyland.

 

Med et stort smil ropte hun hei og vi utvekslet de klassiske kyssene på begge kinn. Hun la sin arm i min og viste meg vei ut. Vel ute i bilen, mellom all oppdateringen og småsnakket det ofte blir mellom venner som ses litt for sjelden, smilende og med begge hender på rattet, sa hun plutselig: “Jeg har visst glemt å ta på meg truse i dag, jeg!“

 

Jeg lo, tok hintet og la hånden min på hennes sommerbrune lår. Kjolen dekket knapt det den burde dekke når hun satt slik. Når hånden min gled opp over låret skilte hun benene. Det var nok til at kjolen ikke lenger dekket det den burde dekke. Jeg elsket det. Hun balanserte hårfint mellom rollene som venninne, classy kontinental frue og tøs.

 

Hennes mann hadde vært på forretningsreise og skulle komme hjem med bil senere samme kveld. Etter en hyggelig kveld med middag, lek med barn og mye teasing (hun ble plutselig veldig klumsete og mistet stadig ting på gulvet som hun måtte bøye seg ned og plukke opp, med strake bein i høyhælte sko) forsvant hun for å legge junior.

 

Jeg ble sittende med en drink og oppdatere meg på mail og nytt hjemmefra. Etter en liten stund ropte hun meg inn på soverommet. Der inne sto hun midt på gulvet med et smil og snakket med sin kjære i mobiltelefonen. Jeg gikk bort og stilte meg bak henne og lot hendene mine gli over den deilige kroppen hennes. Kjente på de de passe store brystene, veide dem i hendene mine og fylte hendene mine med dem. Lot dem gli nedover den flate magen hennes, kjente kurvingen av kjønnet mellom lårene. Fortsatte ned til kanten av kjolen før de gled opp igjen under kjolen. Hele tiden sto hun i ro og snakket helt uanfektet med mannen som var på vei hjem, men fortsatt et godt stykke unna. Hun fortalte at jeg hadde kommet på besøk og hvordan kvelden hadde forløpt, før hun med forventning i stemmen fortalte at jeg akkurat nå sto bak henne og befølte henne. At hånden min akkurat nå var oppunder kjolen og strøk over fitteleppene utenpå trusen. At jeg akkurat da lot fingeren gli innenfor trusekanten og vætet den i hennes safter. Hun fortalte at hun hadde lyst på meg, og at jeg kunne gjøre med henne hva jeg ville.

 

Jeg kunne høre han snakke dempet gjennom telefonen. Kåtheten skinte gjennom stemmen og jeg måtte smile når jeg så han for meg i bilen, fortsatte en times tid unna. Hvordan tiden kom til å være lang, men likevel opphissende slik han likte det best, av tanken på at hans kone akkurat nå ble forført av en annen mann.

 

Han be henne holde linjen, og det gjorde hun mens hun beskrev hvordan jeg dro av henne trusa og fingret henne med stadig flere fingre, først mykt og forsiktig, så etterhvert mer brutalt så hennes stemme ble mer opphisset og blandet med stønn. Hun fortalte fortsatt når jeg bestemt dyttet henne ned på kne foran meg, mens jeg åpnet buksen og tok frem min store og stive pikk. Hun forsøkte å forklare hvordan hun smakte på den, slikket skaftet og at hun ville ta den i munnen. Han hørte gutturale lyder når jeg etterhvert tok tak i hodet hennes og begynte å knulle munnen hennes, hørte henne andpustet fortelle hvor stor pikken var, men at hun nesten hadde klart å få den helt inn i munnen når jeg slapp hodet hennes noen sekunder..

 

Han hørte klaskene og hennes klynking når jeg slengte henne på magen i senga og spanket henne på rumpa. Han hørte henne rope ja, når jeg brutalt kjørte pikken i henne bakfra. Han hørte og hørte og kjørte og kjørte, helt til han lydløst krabbet opp bak henne i senga mens hun red meg, og tok del i leken sammen med våre gjennomsvette kropper.

 

Han hadde bare parkert bilen utenfor og løp rett opp på soverommet så fort han kunne. All bagasjen sto fortsatt igjen ute i bilen. Han var så kåt at han knapt var til å styre. Likevel var det bare for å være der og oppleve oss han kom. Han ville se. Se henne riste i orgasmer av det jeg gjorde med henne. Se det vellystige ansiktet hennes og min glede over å få knulle kona hans. Se henne få ansiktet og munnen tilgriset av min sæd.

 

Så, senere på kvelden. Etter noe som må ha vært en pinefull utpakking av bilen og en pliktmessig drink og småprat, etter at jeg hadde kommet meg i seng,. Da vet jeg at de begge ville få sitt. Kåtskapen deres veltet ut og cuckolden fikk endelig sin kåte tøs, sin hotwife. Knulle hennes velbrukte fitte og kjenne smaken av en fremmed manns sæd på leppene hennes når de klinte.

 

Jeg var allerede på god vei inn i min søvn, mens hodet rekapitulerte dagen. Så heldig jeg var som kjente dem. Og enda hadde helgen såvidt startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du likte historien - og uffda. Det blir så fort usexy når man må forklare, men jeg syntes ikke det var et viktig poeng å fortelle at hun tok på truse før middagen og kvelden med barn. Jeg er glad hun gjorde det, og det var uansett teasing nok for meg at hun ustanselig skulle plukke opp ting fra gulvet, selv med truse på. Så kom den som du kan lese fort av igjen senere på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...