Gjest Sommerful Skrevet 9. juli 2012 Share Skrevet 9. juli 2012 Hei. Er ei veldig sulten jente som trenger å få lastet opp bilder så de som ser på profilen min kan få "sett" meg... Men knappene til velg fil er "døde" Kan noen hjelpe meg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HannKatta Skrevet 11. juli 2012 Share Skrevet 11. juli 2012 Prøvd annen nettleser ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roga Gutt Skrevet 11. juli 2012 Share Skrevet 11. juli 2012 Du må forandre størrelsen på bildet. Informasjon for maksstørrelse på pixlene til bilde står i menyen der du skal laste di inn. ( dimensjon på bilder kan forandres i paint). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 12. juli 2012 Share Skrevet 12. juli 2012 Har bare safari på nettbrettet mitt.. Den knappen med last opp fil er "dø" det går altså ikke an og trykke på den. Mulig det ikke går fordi det er eple? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 12. juli 2012 Share Skrevet 12. juli 2012 Hei Sommerful, Du kan forsøke å laste ned Mozilla Firefox til nettbrettet ditt ved å følge denne lenken: http://www.mozilla.org/en-US/products/download.html?product=firefox-13.0.1&os=osx&lang=en-US Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phil Mycock Skrevet 12. juli 2012 Share Skrevet 12. juli 2012 Du kan komme å besøke meg på hotellet, så kan vi laste opp fra min pc mens jeg tar deg bakfra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 12. juli 2012 Share Skrevet 12. juli 2012 Prøvde med annen nettleser, men får det bare ikke til :/ har forsøkt å kontakte support oxo, men den gang ei.. Kanskje det Phil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 6. august 2012 Share Skrevet 6. august 2012 Har ordnet meg msn med bilder. De som deler bilder med meg der, deler jeg bilder med tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 6. august 2012 Share Skrevet 6. august 2012 Det var jo en fin måte å løse problemet på :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.